måken og vesla Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 God sommer til alle sammen! Vi drar på ferie i morgen (og nå er jeg ferdig med det jeg må på jobb...så jeg sitter her og surfer litt). Vesla begynte å gå alene på tirsdag, men på onsdag var det kun aktuelt å gå når hun leide en av oss. Men nå går hun litt igjen. Vi får nok en travel sommer med å springe etter henne, men det blir nok moro. Vi skal litt av hvert, både Mallorca og vestlandet.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Riktig god sommer til alle sammen! Her så skal jeg jobbe i 2 uker til før vi setter nesen mot Kroatia og Dubrovnik, gleder meg masse!! Gratulerer med en liten vandrer måken! Det er så gøy når de først finner ut at det kanskje ikke var så farlig likevel hehe. Kos dere masse på tur Klem fra oss
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Hei og god sommer til dere også. Hyggelig å høre litt fra de kanter. Så gøy med lita tulla som går da. Her i gården blir det for det meste sommer på Sørlandet i år. Ellers skal vi noen dager til København. God sommer og kos dere.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE!!! Fra både LilleM og mammaen hans!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Moro når de små begynner å slippe taket, her tar det litt tid men hun er på god vei. Vi skal en uke til sørlandet om et par uker (leid hytte på jobben) og en tur til Tenerife på høsten. Ellers blir det late dager (og forhåpentligvis sol) på hytta til besteforeldre. God sommer!!! :-)
Millapril Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 God ferie til store og små! Håper alle får en fin sommer med mye godt vær! Jeg har noen uker igjen å jobbe, men har jo akkurat kommet hjem fra en uke i syden...så det er ikke synd på meg.
Solstråle72 Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 God ferie til alle! Jeg skal jobbe i tre uker til før det blir ferie. Vi skal til Vestlandet i sommer og muligens en uke sydover til høsten. Er moro med gående barn. Slipper hun seg helt, blir det nok trim på deg i sommer. .-) Sommerklem fra oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå