Gå til innhold

dere som har både gutt(er) & Jente(r)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler dere at jentebabyen eller guttebabyen var mer rolig eller mer tilfredstilt baby.? Jeg har ei jente og en gutt og i mitt tilfelle var jenta my roligere og mer tilfredstilt som baby. Nå som hun er 5år har vi vært igjennom en trass uten like og hun er som en propell. Gutten min er til tider veldig suttrete og har mark i rompa. Lurer på om han til gjengjeld blir mer roligere med alderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kikket meg inn på feil innlegg nå, men leste dette og fikk lyst å svare likevel enda jeg ikke har begge kjønn. Jeghar derimot 3 barn, 3 gutter, og det har vært en stor forskjell på dem som babyer! Derfor tror jeg ikke nødvendigvis det er babyen sitt kjønn som teller inn her.

Min eldste ar veldig rolig og mye våken, han kunne ligge lenge for seg selv å pludre, gråt ikke så mye, men var et slit å få til å sove og veldig vanskelig å roe for andre, ville bare være hos meg eller pappaen. Mellomste var mer aktiv av seg og ekstremt tidlig grovmotorisk, men også veldig enkel å få til å sove og til å roe seg ned for både oss og andre, en enkel, men aktiv baby (og desto mer krevende senere). Mini var urolig, grinete, vanskelig og legge og skikkelig krevende som liten baby, tror aldri han var tilfrds omtrent første 6 mnd i sitt liv. Så kom det seg veldig, nå er han en skikkelig utadvendt og skjønn 1 åring som er lett å legge, lett å få i mat og lett å ha med seg rundt (borsett fra en viss uvilje mot bilkjøring). Altså 3 veldig ulike babytyper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...