Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vender snuten riktig retning !!!!

Har starta pakking,og ser frem mot ferie på ubestemt tid!!!!

Gleder meg vilt skal jeg si =) Å husker desverre ikke hva jeg trenger ha med siden sist.Sykt mange år siden vi var på ferie sammen....

Men biltur krever en del,så kom med tips som kan holde ungene stille og bilen fredelig,hehe^.

Å hvordan få planter til å overleve alene?? Har jo en del her inne.Tenkte ikke ha noen å vanner her,så da blir det vel å lage istand noe selvvanningsgreier...?

Har huet fullt av ting jeg må huske.Men husker vel ikke alt før vi er dratt....;o)

Tenker det blir himla godt å ligge våken av midnattsola hele natta,høre måsene hyle rett utenfor,høre snorkinga til mamma,gå på oppdagelsestur i fjæra,leke på hvit sand.....ååååh......

I mårra har vi bryllupsdag...13år...håper tallet kan bringe lykke i sommer.

Ha en fin dag alle sammen.

Å velkommen til nye fjes her inne =))) ALLTID koselig at flere kommer inn å leker med oss!!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GOD TUR:))))

Plantene i badekaret og is til barna, så blir det bra :))

Kos dere masse. Goklæm.-D

Skrevet

Nei trekker tilbake isen, is i baksetet herregud;-)

Mange har sånn dvd skjerm til å feste på hodestøtten bak, lurt .......

Skrevet

GOOOOOD TUR!!

Vi har DVD i baksetet, det er bare helt knall!! Is er ikke lov, men kjeks og til nød smågodt kan nytes :)

Og så har hun sånt plæstic fæntæstic tegnebrett som man visker ut på (aner ikke hva det heter...). Men jentene dine er vel for store til slikt, tenker jeg. Mine tantebarn sitter med hver sin MP3-spiller og hører musikk og lydbok når de er på tur....

Nei, jeg vet sannelig ikke... Det beste tipset er vel mange stopp og nok å drikke :) Kjør forsiktig!

Skrevet

Og så glemte jeg det viktigste: GRATULERER MED BRYLLUPSDAGEN!!!

Skrevet

ENDA ikke dratt!!! Uansett,noe kommer i "veien" hele tiden her.

Men innen Fredag er jeg osa ja,om så alene,hehe

Har investert i dvd spiller ja.Å har lasta ned noen filmer,men kommer ikke på hvilken som er fine i farta.Noen forslag??

Mp3 spillerne er ladda og pakka full av musikk.Baggene er ferdige og venter i gangen,godis er sikkra,å nå mangler vel egentlig kun å få gubben til å skjønne at jeg vil dra nå....ikke neste måned....

Skal rydde bort uteleker og div i dag.Trampolina må gjemmes den også.så en kjapp prat med naboen om uteblomster.men her regner det så er ingen fare nei...Jeg er klar som et egg,men det er vist ikke visse andre...

Takk for gratulasjon Karomamma.Tror neppe di her husker det i år heller ;o)

Skrevet

Oj, så bra. Tenker det skal bli deilig med laaang ferie og masse prat med mammaen din!

Fyll en brusflaske med vann og sett på hodet oppe i blomsterpotta. Da har du selvvanning som varer en god stund!

Og goooooood tuuuuuuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og hipp hurra for bryllupsdagen deres i dag!!!!

Skrevet

God tur!!!!! Og grattis med bryllupsdagen! Uansett tall... så ønsker jeg dere lykke hele året;=)

Skrevet

Næmen....jeg som trodde jeg hadde svart på dette innlegget???

Men det hadde jeg jo ikke.

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag, 13¨år er jo en stund det:o))

Gummelillans forslag til selvvanning funker som fy.

Jeg tok mine grønne planter og "overvannet" , puttet de inn i badekaret, slo ned på gulvvarmen og poff like fine etter 14 dager borte. Men jeg har ingen med blomster på da:o)

God tur, dvd i bilen er gull verdt.....

Kos dere og finværet er sikkert der du skal, for det er ikke her i hvertfall.

Skrevet

Vil bare si en ting! GOD TUR!!! C",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...