Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Gutten min hadde bursdag tidligere i år og inviterte en gutt til barneselskap som kom og gav gave selvfølgelig. nå har denne gutten bursdag, men gutten min er ikke invitert i selskap. men antar at han ikke skal ha barnebursdag. blir bare 2 år og de kjenner ikke så mange andre barn. men bør vi gi han gave likevell? vi har ikke så mye kontakt, hadde mer kontakt når guttene var mindre...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Nei,man gir bare gave når man er invitert i selskap. Man gir iallefall ikke gave bare fordi man føler man må. Kanskje dere kan sende moren en bursdagshilsen pr.sms- like koselig å bare bli husket.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Nei........? Jeg blir usikker, men tror ikke jeg hadde gitt gave. Foreldrene velger å ikke ha barneselskap - da har de sikkert andre planer for dagen og regner sikkert ikke med gaver. Dessuten er dere ikke omgangsvenner. Nei, jeg hadde ikke gitt gave.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Nei, det vil vel være unaturlig når man ikke er invitert i selskap. Hvis de er gode omgangsvenner ville jeg kanskje gitt en liten ting..vanskelig spørsmål
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 gir gave når man er invitert i selskap. Ialfall vanlig her å ikke gi utenom.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg gir bare gave hvis vi er invitert i selskap, med mindre det er en nær venn.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Tror nok ikke jeg hadde gitt gave da nei, her gir vi gaver til de som han skal i selskap til og til nære venner og familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå