Gå til innhold

De spåfolka?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de seriøse og vet hva de driver med, eller er det noen som bare sitter å finner på svar til folk som spør??

Skriver ikke dette innlegget for å være dømmende, men synes man skal vær litt skeptisk og ikke svelge ALT rått.

Er det noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ingen som vet svaret på det da. Man må jo bare ta alt her inne med en klype salt. Kan nesten spå like mye jeg - bare ved søke på nick. Tviler sterkt på at noe her inne kan spå gjennom dataen liksom.

Skrevet

Ler....det var det jeg tenkte.

Fantasi har jo de fleste her inne og noen tar jo helt av til tider.

jaja, de får slite med den spåingen da:-)

Skrevet

Det går ikke an å forutsi framtiden, ergo de er useriøse.

Skrevet

Er vel ingen som kan spå om f.eks graviditet ved og søke på nick. Er jo som ofteste det folk spør om her.

Og hvis spådamene søker på nick når de spår tror jeg ikke de hadde orket å spå mange folka. Er vel ikke mange som orker og lese gjennom innlegg for innlegg for og finne noe de kan skrive.

Da tror jeg de heller bruker fantasien i såfall.

Men er helt enig at man skal ta alt med en klype salt og stille seg seg tvilende til det folk skriver på nett.

mamalari inne på spåsiden på bim er ganske flink. Hun har ofte rett i det hun spår. Lest flere innlegg om at hun har rett, men har også lest at hun tar feil noen ganger. Men uansett så har hun så ofte rett at jeg tviler på at hun kan finne på ting. Hun har gså hatt rett på meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...