Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 han er 11mnd og hadde 40 i feber i natt og fikk stikkpille. har hatt feber siden lørdag. nå i dag var den på 38. han sov i to timer tidligere i dag. og nå har han sovet i snart 2 timer til. skal jeg vekke han,eller bare la han sove???
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 La han sove. Det er bare bra at han sover masse når han er syk og har såpass høy feber. Pass på å få i han godt med drikke når han er våken. tror ikke du får problemer med å få han inn i vanlig søvnrytme når han er frisk igjen, det har hvertfall aldri jeg opplevd med mine, og jeg lar de sove så mye de vil når de er syke.
Gjest kalinikta Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 La ham sove. Kjempegodt for ham å sove, kanskje sover han det av seg. Bare sjekk innimellom at han ikke blir for varm, bruk et tynt teppe over ham osv. God bedring:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 takk for svar. jeg er inne å sjekker han innimellom. han har på seg et teppe og ikke dyne. og så tenkte jeg at det var bedre at han hadde på seg tynne ullklær. for det puster jo og så er det bedre å svette i det enn i bomull....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå