Gå til innhold

Hvilke minner har dere av deres mor fra dere var små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker at mamma hadde så store, trygge og varme hender. Hun pleide å stryke meg over pannen og håret og jeg husker fortsatt hvor koselig det var. Gjør det samme med min sønn nå og håper at han liker det like godt som det jeg gjorde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er kanskje litt sårt, men jeg husker ikke mye jeg, da min mor døde da jeg var liten...

Skrevet

Jeg husker lukten av omsorg når jeg kom hjem fra skolen og mamma hadde bakt brød, boller og alle gode ting:)

Skrevet

Beklager! Ville bare lage en koselig tråd siden vi selv er mødre nå og tenkte ikke på at det kunne være sårt for enkelte.

Skrevet

vet denne tråden ble lagd i beste mening =) det var ikke slik ment..

men, selv om de fleste der ute har mødre som de husker, kan der være noen få som ikke gjør det..

men jeg husker derimot dagene som jeg var hos besteforeldrene mine, der jeg ble bortskjemt til de grader... =)

Skrevet

Husker da jeg var syk så holdt hun hendene sine på panna mi mens hun strøyk meg på ryggen.var så godt...og de gode,gode bollene hennes.Lager de hjemme nå,men det er ikke det samme:( Jeg følte meg alltid trygg hos henne og jeg eeelsket å ligge på fanget hennes mens hun kilte meg på ryggen..gjør ikke det lenger nå men får henne til å kile meg på hånda i ny og ne.hehehe..Og hun trengte aldri å heve stemmen til meg da hun snakket slik at jeg følte meg sååå liten nhvis jeg hadde gjort noe galt (og jeg gjorde det aldri igjen!). Så gla i mamman min:D Hun er kjempeflink med Elias og jeg håper jeg blir en like god mor som hun:) Kom forresten nettopp hjem fra lunsj med henne:)

Skrevet

Husker at vi alltid sang "kjære Gud jeg har det godt" hver kveld, og det var trygghet og varme i stemmen hennes. Jeg elsket å bli klødd på ryggen og jeg kan ennå kjenne hvordan hendene til mamma gjorde det. Og i helgene fikk jeg krype opp i senga til mamma og pappa og kose der før vi sto opp. Dessverre døde mamma da jeg var 20 (er 31 nå) og det er så mye jeg skulle spurt henne om som jeg aldri fikk spurt mens hun levde. For da tenkte jeg jo ikke på å få barn ennå og sånn. Men hun er nok med oss fra den andre verdenen, iallefall vil jeg tro det. Kommer alltid til å huske henne som det godeste menneske i verden. Savner mamma'n min! Så dere som har en mamma som dere er glade i ; ta vare på tiden dere har sammen. Ha en fin dag alle sammen. :)

Skrevet

Å jeg elsker denne tråden. jeg er sååå glad i mammaen min. Å til de av dere som dessverre ikke har en mamma, så er jeg sikker på at dere har ett eller annet menneske som dere setter umåtelig stor pris på, å del gjerne minnene dere har med de :-) Gjelder like mye !

Minnene jeg har fra jeg var barn , med mamma....

Det er mye. Men lukten av brødene hennes...Lukten av lebestiften hennes, alle dukkeklærne hun laget til dukkene mine , lukten av henne.. Hendene hennes, som alltid var litt tørr, men luktet vaskemiddel :)

Å så en merkelig ting selvsagt, da jeg var lita å hun skulle lese eventyr til meg , lå jeg alltid å luktet i armhulen hennes. Jeg syntes det luktet så godt der , svett eller ikke svett. Mamma ble jo nesten kvalm av at jeg lå å sniffet svette lukten hennes, men.. for meg , så var det det beste i heeeeeele verden.

Mamma er en like unik mamma, som hun nå er bestemor :-)

Jeg sier det for sjeldent til henne , men jeg er så utrolig glad i henne ,og heldig som har en slik god mamma.

Håper jeg blir like god mamma, til jenta mi. Som hun var til meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...