Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hvordan gjør dere det med maten til dyret. Lillemor har i løpet av kort tid blitt svært mobil. Katten vår har alltid hatt matskålene fremme med mat til alle døgnets tider, og hu småspiser litt hele tiden. Hu tar også foret ut av skålen og legger det på gulvet, før hu spiser den. Som dere skjønner blir det liggende kattemat utover rundt skåla hennes når hu er ferdig. hvordan gjør dere andre det i forhold til matskålene til dyret og nyskjerrig baby som vil putte alt i munnen?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 hehe grind mellom kjøkkenet og stua her ja:p
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Haha skjønte ikke helt overskriften her. Leste "dere som har barn, som f.eks krabber og dyr". Trodde du mente folk som hadde unger som var en krabbe eller sau eller hest eller noe...
OsloMor Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Tror kanskje begge våre fikk i seg kattemat ja, tok noen måneder før de ble lei. Eldste skulle på død og liv bade i vannet til kattene, eller bade bamser og ikke sjeldent fant badefiskene hennes veien opp i kattevannet:-0. Vi gir bare tørrfor til våre, men god ånde får de ikke av å spise kattemat, he-he;)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Vi hadde katt da eldste var baby og jeg satte skålene til katten opp på ene enden av kjøkkenbenken slik at den ble reservert til katten. Ikke ideelt, men bedre enn at ungen spiste kattemat ;-)
**Min nydelige Milla** Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Snuppa her tok jeg på fersken i å ha munnen full med tørrfor.. Hehe.. Hun var like glad hun. Jeg hadde glemt å sette bort. Men jeg pleier å sette skåla med vann og mat på benken. Når jeg ser at Silver (katten) kommer inn, så setter jeg ned til han. Er bare inne å spiser også ut igjen.
vekt85 Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Har kattematen og kattedoet på gangen, å dør mellom gang og stue lukket når vesla er på fri fot:)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 Hehe, ja det ble kanskje ikke den beste overskriften nei! hehe.. Problemet her til oss er at katten spiser litt, hele dagen lang. Og hu drar jo med seg maten overalt også. hmm.. nei får vel finne ut av noe. Kan kanskje funke med grind her og ser jeg, og den hopper jo katten bare over! Smart! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå