trebarnsmammaen Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 ...ikke ta datteren min med halsevondt ut i dag? (Oslo= styrtregn) Hun mener det ikke er bra med rått vær. Jeg hadde egentlig tenkt meg en tur ut mellom bygene, men hvis hun har et poeng (jenta mi har nettopp blitt feberfri etter tredagers-forkjølelse med hoste (som hun fortsatt har) ) Hva mener dere kloke koner?
Linda-Kristin=) Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 man kan jo bli dårlig i halsen av tørr inneluft også, så det hadde sikkert vært godt med litt frisk uteluft for henne? men siden hun nettop har vært syk så vet jeg ikke... :/
trebarnsmammaen Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 jeg er også veldig på det med frisk luft! Det var jo derfor jeg ville ut en tur med henne. Men er veldig usikker...
Mammaen til Turid Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 kanskje det rett og slett er litt godt å komme seg ut..? trenger ikke være lenge ute, og det er vel ikke så kaldt ute..?
frk Nilsen Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Frisk luft gjør dere begge bare godt! Og det er da ikke så ille vær her i Oslo. Noen regnbyger, men varmt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå