Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 at siden jeg fikk så mye FRITID et år fremover så kunne jeg jo alltids ta noen utdannelseskurs..........fritid?..eh h...å ta seg av en liten baby er vel ikke akkurat ferie da.. Er egentlig omsorgsarbeider, men trives ikke,og vil inn i kontorjobb. Har tidligere jobbet på hotell,og stortrivdes.Er selvsagt lurt med kurs og lignende..Men ikke så motiverende når man får beskjed om at d passer så fint nå som jeg får så mye fritid....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Håper samboeren din skal ha mer enn de 6 ukene han har krav på, sånn at han skjønner hva det går ut på å ha barn. Hvis ikke kan du risikere å ende opp med å alltid måtte være den som ordner alt, pakker klær når dere skal ut og reise, legger frem klær til barnehagen neste dag, tar kveldstellet hver kveld osv osv...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Han mente det nok bare godt, men han burde vite at å gå hjemme med et barn og all husarbeid i tillegg = mer enn en 100% stilling, faktisk nermere 200%. Men du kan jo si til han at du har tenkt litt og at du synes det er en kjempe ide, for da kan jo han ta seg av den lille når han kommer hjem fra jobb. Så da kan jo du ta for deg dette kurset;-) Da kan jeg tenke meg han sier noe annet ja..hehe
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Broren min skal snart ha 6 mnd permisjon, og har 1000 planer, for no skal han endelig få tid til alle dei sære hobbyane sine. Eg seier ingenting (nesten), men ler jo litt.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 He he.sa det faktisk til han.,at jeg GJERNE ville lære meg og få erfaring og kompetanse til å stille sterkere på jobbmarkedet innen kontoryrket,så da var det fint at han var ferdig fire på jobb til å hjelpe til hjemme,.he he.Han har fått det for seg at babyen trenger jo bare litt bleieskift en gang i blant,og litt mat,ellers ligger jo den HELT stille å sover hele dagen OG natta,og da får man jo masse tid på å gjøre alt annet som trengs og litt til..Så deilig med 10mnd FRI..må le litt da..tro meg,han skal virkelig få merke at det ikke er ferie jeg har.. Han har en sønn fra før som bor hos oss,og ved siden av min jobb er det jeg som lager mat,ordner i huset,lager niste til sønnen,ordner sekken pakker til alle turer vi skal på,til og med når sønnen skal på helgetur til moren sin..men med en baby i huset så må alle hjelpe til litt ja.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Haha... Omtrent det samme sa min samboer. Du er så heldig som får nesten et år fri, du! Da kikka jeg igrunn bare rart på han og lo litt for meg selv. Jeg GLEEEEDER meg sånn til han skal ta seg av ungen i de 6 ukene han skal ha. Det skal bli en sann fryd og komme hjem til middag, klær på snora og i vaskemaskinen, nyvaska gulver og et ellers støvfritt hjem Pluss en liten gullunge som har blitt aktivert og matet og skiftet på x-antall ganger. Fløyta får nok en annen lyd da ja ;P
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Blir nesten litt redd eg... for det passer seg ikke sånn at min sambo får de 6 ukene, siden jeg er student og jobber ikke over 50% .... For at han ikke skal få egne rutiner på barnet
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Ja.han mente jo bare godt ment da, og jeg ønsker jo selv å kunne lære meg litt mer om data som arbeidsverkstøy f.eks.. Så jeg håper jo at jeg kan få tid til å begynne så smått iallefall..Men hadde vært fint om det var noe som ble sett på som en veldig positiv ting fra samboer syns jeg, ikke bare en selvfølge ved siden av alt det andre.. Men er som det sies over her,gleder meg til pappapermisjon, hvor jeg kan komme hjem til at alt er i orden hjemme hver dag ;o) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå