Gå til innhold

Er det morsomt/fint med søskennavn som

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt rart, men sikkert ikke mange som hadde tenkt over at det var de samme navnene....

Skrevet

Tja.... kan bli vanskelig å finne mange slike navn, som høres ok ut begge veier. Har aldri hørt om søsken som har slike speilvendte navn:)

Skrevet

Upraktisk og tullete synes jeg. Tenk når du skal rope begge inn til middag hver dag eller få de til å høre etter...........

Skrevet

da vil jeg si ja til morsomt og nei til fint!

Ville heller hatt Viktor og Viktoria, Oliver og Olivia, Emil og Emilia hvis man vil ha likheter.

Hilde & Vilde

Kaia & Maia

Dette er vel kanskje også finere på evt. tvillinger synes nå jeg ennn andre sosken.

Skrevet

Det blir litt for rart synes jeg...

Skrevet

Det synes jeg ikke var en veldig god idè, nei..

Skrevet

Liker best at søsken har ulike navn, ikke den typen du beskriver, og heller ikke typen, Emma-Emil, Oliver-Olivia...

Skrevet

Litt morsomt er det jo.

Hvis begge navnene er fine så. :)

Skrevet

Kjenner til en familie der barna heter Alex, Alexander, Aleksandra og Sasha (som jo er kjælenavnet til Aleksander) Ikke bra. Eller to brødre som heter Jan Helge og Jon Fredrik (kalt Jannis og Jonnis) Ikke så bra det heller!!!

Skrevet

Ha, ha - mye rare innfall folk får ;-) Vel, skal nevnes at i min mormors familie het faren Johan, hans ene datter Johanne, hans andre datter Harriet og hans ene sønn Harry... Hadde noe med oppkalling å gjøre da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...