Gå til innhold

Når er det vanlig at hodet fester seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 35, og fortsatt føles det som om babyen ligger sidelengs. Når er det vanlig at hodet fester seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi festa seg i uke 36. lå i tverleie før den tid.

Skrevet

Her har hun ligget med hodet stort sett ned fra før uke 28, men er fortsatt ikke helt festet. Er 37+4 i dag. (Blir det uke 37 eller 38, egentlig??)

Skrevet

Fra uke 35 og frem til fødsel har min lege sagt :-)

Og elisabeth 11.07.08 - høygravid: du er i uke 38 :-)

Skrevet

når man har født før, er det også vanlig at hodet ikke fester seg i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende, jeg har 2 dager igjen til termin, å hodet til min lille har ikke festet seg...

Skrevet

Jeg var hos jordmor idag og min lille prins har lagt seg godt ned og festet hodet allerede. Er 32+0 idag. Jordmor sa det ikke behøvde bety at jeg kom til å føde for tidlig.

Skrevet

2.gangsfødene så trenger ikke hodet å feste seg før like før..

Skrevet

Er andregangs og hodet ligger dypt og festet nedi bekkenet :-) Er 36+4

Gjest mooby21.juli:)*høygravid*
Skrevet

Jeg er 36+2 og hodet var ikke festet da jeg var hos jordmor idag. Hun sa det trengte ikke å gjøre det heller. Jeg er førstegangs..

Skrevet

Jeg er 35+5 i dag og har fått beskjed om at babyen min har ligget med hodet ned siden uke 33. Men det er ikke festet. Min ligger med hodet på siden av "åpningen". Skal til jordmor 4 Juli så det blir spennende å se åssen han ligger da :) Jeg er førstegangs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...