tre små luringer Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Er de sikkre eller? noen som har erfaringer med dem?
nassenøff Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde aldri i verden satt mine barn i de stolene. De virker absolutt ikke trygge. Vet ikke om de har vært med i noen tester, men tviler på at de kan ha gjort det bra. Hvor gamle er barna?
3xmamma Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 De har vel et par forskjellige seter der, så vet ikke hvilket du har sett på. Vi hadde et sete som var kjøpt på obs til mellomste her. Brevi het det sete, syns det virket som et kjempegodt sete, sto godt fast i bilen, og guttungen satt kjempegodt i det. Et minus med det var at en måtte ha lange bilbelter for å få det på plass, så var vanskligt å ha det bakovervendt. Er mange år siden dette nå, men leste mye positivt om det på nettet på den tiden da. Denne gangen har jeg anskaffet akta cosmic sitt sete, tar mye mindre plass i bilen, trenger ikke så lange bilbelter. Og helt ærlig jeg føler meg tryggere nå når jeg har kjøpt sete hos babyutstyrsforetning Uansett, det er vel sånn at en har ikke lov å selge seter her i landet som ikke er godkjente, så setene på obs er nok brukbare de.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Vi har Brevi setet, og er strålende fornøyd. Det sitter som støpt i bilen vår, kan brukes forover og bakovervendt, og snuppa sitter godt i det. Det at setet ikke har vært med i tester som f.eks F&B kjører, er ikke likestilt med at det er et dårlig sete! Søkte en del på det på web før vi kjøpte og det hadde faktisk kommet bra ut i tester, så føler meg trygg på den bilstolen
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 litt merkelig utsagn om at setet umulig kan ha gjort det bra i noen tester, spesielt siden du ikke vet noe om dem......
melkekua™ Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Hva vet du om det???? Jeg har Brevi til min datter og det passer perfekt til henne. Jeg føler meg så absolutt trygg med å ha henne i det setet.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 obs bygg selger Brevi og ett sete til. Hvilket snakker du om? Det som er som en putestol, styker i alle tester jeg har kommet over. Det som er godkjent fra 9-36 kg. Brevi sitt har jeg ikke sett tester av, men jeg har lånt ett slikt en gang, og det virket som ett greit sete. MEN de setene er ikke så mye billigere, at det ikke lønner seg å legge på en 500,- og kjøpe ett som tar mindre plass, som er annerkjent og som ikke krever så mye selelengde som Brevi sitt gjør.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 En annen ting; de som jobber på obs har generelt svært lite greie på bilsetene, og det er ikke særlig bra. En trenger faktisk en god forklaring og informasjon når en skal kjøpe sete til disse små podene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå