Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Så hopper jeg over i 2. trimester. Gleder meg vanvittig. Skal på første kontroll på torsdag også ) Ha en fin dag jenter!
Aggie Bird Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Om to dager er det 1 uke igjen for meg også. :-) Blir deilig å komme litt videre. Akkurat fortalt familie om graviditeten nå. Fint å slippe å "skjule" det lenger. Lykke til da!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 6 dager her, gleder meg. Ha en fin dag du og )
lilllespire Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 5 dager her... magen viser godt nå, (3.barn) så godt å ha kommet så lang... tenk, 1/3 er overstått!!! føler det går fort, jeg!!!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 jeg er snart to uker igjen! har godt veldig fort synes jeg også! gleder meg til andre omgang for da er det ultralyd og så har jeg ordnet min egen bursdags gave til meg selv... nemlig 3D UL. he he og det skal jeg bestille meg etter at jeg har vært på den vanlige ULen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå