Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ta med seg grøtesker og middagsglass hjemmefra.Eller selges samme type i butikkene i Hellas.Tenkte ta med litt, men blir en full bag, hvis vi skal ta med til to uker..

Og hvordan går det å ha de små på fanget i flyet i 4 timer?Får de sove? Gutten min er 8 mnd og litt urolig av seg(nysgjerrig).Blir det ikke veldig slitsomt-Merker jeg gruer meg til det..Uff, det er så mye ekstra å passe på;).

En siste ting.. Har noen vært på Thassos?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser til Kreta på torsdag, og har undersøkt litt om mat til beibisen. Ifølge Ving så er det meste tilgjengelig der, men det er mindre utvalg og endel dyrere. Noen venner har fortalt at grøt var vanskelig å oppdrive, så det lønner seg vel å ta med. Jeg har bestemt meg for å ta med en bleiepakke, 3 middagsglass (vi skal bare være ei uke), 2 grøtpakker og en pose MME, da gutten vår får det. Satser på å få tak i frukt der, enten mos eller iallefall vanlig frukt. Får vi ikke kjøpt flere middagsglass, så spiser han endel av vår mat også nå. (han er 10 mnd).

Når det kommer til å ha med Knerten på flyet, så trenger jeg også noen gode råd, for gutten min er VELDIG aktiv......

Skrevet

Takk for gode råd.Da tar jeg ihvertfall med nok grøt!! Skal dere ha med vogn.Og har du snakket med hotellet ang. seng.?

Sorry, mange spm.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...