Gå til innhold

For å få litt positive vibber inn her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg ikke lei! :)

Har til tider vært drittlei de siste par ukene. Tiden har gått såå sakte, masse kynnere, slimproppen har gått osv. osv. Men det skjer jo ikke noe, jo! Og det er jo verken å ønske eller forvente heller når termin først er 11. juli.

Men nå som fordøyelsen funker igjen (yess!!), jeg har sovet godt to-tre netter på rad og vi har hatt en skikkelig kjærestehelg så er ting veldig bra :) Og litt action fikk vi jo, trodde kanskje det kom litt fostervann i går og var en tur på sykehuset for sjekk. Var morsomt å høre hjerteslagene og se arket med hjerteslag og kynnere - hihi. Så da var jo litt av den nysgjerrigheten stillet også, så nå skal jeg (prøve i alle fall) å ta en dag ad gangen, se frem til ikea-tur på onsdag, fotball på lørdag, legen mandag om en uke og heller fokusere på det som ligger litt nærmere i tid. Hun kommer når hun kommer :)

Så får vi se da, om psyken er like positiv i morgen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt å høre at du føler du klarer å slappe litt mer av... jeg har termin imorgen og jeg er faktisk kjempe rolig.. det er jo selvfølgelig ikke til å skyve under en stol at jeg venter litt på en begynnelse eller er veldig klar for å ta han imot når han finner ut han vil ut til oss... men jeg er veeeldig lite stresset over det, og det er jammen godt..

Jeg får jo som sikkert mange andre daglig meldinger og spørsmål om noe har skjedd, men jeg sier bare at vi må smøre oss me tålmodighet og at trivselfaktoren er nok høy inni der, så hvorfor skal han ha hastverk:-)

Jeg sover godt om natten, var oppe på do kun en gang i natt og sovna fort igjen, har ellers lite vondter, så det kan ha mye me det å gjøre.. men masssssse vann i kroppen har jeg da;)

Men selvfølgelig går det opp og ned me disse dagene, men det er kjempe bra og kunne nyte de gode dagene:-D

Lykke til alle sammen... :-D

Skrevet

her er også trivslefaktoren stor:) Jeg har 10 dager til termin. jeg koser meg, føler meg bra og stresse kanskje for lite med tanke på fødsel. Burde nok havasket mere i huset, men jeg velger heller å slappe av!:) hihi. Jeg kjener meg ikke igjen hos de som er dritt lei eller hos de som vasker og rydder til det uendelige. Jeg bare koser meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...