Gå til innhold

Noen andre som skal på omvisning på ullevål? ...........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

tirsdag 24 juni? Kl 19.30? Det skal jeg... Og jeg gleder meg faktisk litt jeg da.. skal bli spennende å se åssen det er der da...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal onsdag 25.juni, jeg! Har meldt oss på den engelske omvisningen, siden mannen min er irsk. :) Gleder meg masse!

Håper det svarer til forventningene for oss begge, Anette&PrinsenMarcus08!

Skrevet

Vi har vært på omvisning på Ullevål, og den kan anbefales :) Bruk anledningen til å stille alle mulige spørsmål!!

Vi fikk ikke gå inn på fødestue/mottaksrom, men fikk bildeforedrag med all mulig informasjon før vi gikk opp på avdelingen. Ble vist rundt for å se hvor vi kunne parkere, hvor ringeklokka var om man kom på natten osv. Vi fikk også en tur innom barselhotellet, og det var litt spesielt å gå der med kjempemage og se de bittesmå nye babyene som ble trillet rundt i plastsenger. DA vil man ha sin egen da ;)

Skrevet

Hvordan melder man seg på omvisning? Skal føde på ullevål i august.

Skrevet

Dytter denne, jeg vil også på omvisning. Koster det noe?

Skrevet

Til dere som lurte på kurs:

Jeg tror det er veldig fullt på ullevål nå, men ring svangerskapspoliklinikken, spør etter Charlotte, er hun som har med det å gjøre, men når jeg skulle bytte timene jeg egentlig fikk i juli, så var det fullt nå i juni, og nesten i juli... ikke for å skuffe dere, men ring å hør... Er en del jordmødre her og der og som har sånne kurs på helsestasjonen osv... :):):)

Skrevet

Mary :

Ja håper virkelig det blir bra altså.. Gleder meg så jeg!!!! ;)

Oj så dere skal på engelsk? Føler du at du klarer det da? Vet det er teit spm asså, Men noen ganger slitsom å følge med syntes jeg hehe

Skrevet

elisabeth 11.07.08 - høygravid :)

Så bra at du er fornøyd da... Jeg håper virkelig vi blir det og, siden jeg gleder meg så!!

Huff, får vi se masse bebiser og? jaja, kan bli litt "vått" der da hihi.. Herregud, klarer jo nesten ikke vente 7 uker til nå hehe

Skrevet

Skal dere kun på omvisningen eller kurset som er før også?

Skrevet

Jeg har faktisk fått kurs 1 juli, det var ikke mer plass igjen til begge på 1 dag hehe... Skal dere på kurs i morra og?

Skrevet

Jepp - vi skal på et kurs som heter fødsel og smertelindring...tror jeg:-)

Håper det er bra...

Skrevet

Oki... : blir barselkurs 1 juli.... Jeg gruer meg aldeles ikke til fødsel, så smertene, de får bare komme hehe... Har hatt nok smerte, så gleder meg faktisk, for jeg vet at smertene går over.... hehe

Kurset blir nok bra, mange skryter jo av det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...