Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg ble forlatt av samboeren min for en og en halv måned siden. Jeg sliter så innmari med kjærlighets sorg, og syntes dette blir ekstra tøft å i tillegg ta vare på datteren min på 11 mnd som krever sitt. Har jo væer alene med hun siden hun var 9 mnd, men greier ikke komme over pappan hennes og enda vanskeligere blir det når jeg må forholde meg til han pga hun. Hvor lang tid tok det for deres del å bli kvitt sorgen etter pappan til barnet ders?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Dette er kanskje ikke mye til trøst. Men med en stor klem til deg vil jeg si: Det er fem år siden far til mine to store sviktet meg. Og det stikker i hjertet mitt, daglig. Jeg elsket ham så utrolig mye, selv om han ble til en j#¤%& dust til slutt. Nå har jeg slått meg til ro med at det kommer til å være en sorg resten av livet. Likevel har jeg det bra - fantastisk samboer og glade unger. Det går an å komme videre og få et godt liv, selv med knust hjerte. Du kan bli lykkelig igjen når du bare får tid og overskudd til å se framover. Du og nurket ditt skal nok få det godt igjen!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Har ikke så mye gode råd å komme med, sitter midt oppi det samme som deg. Men jeg kan si: JEG VET AKKURAT HVA DU GÅR IGJENNOM!!! Iallefall når BF har fått seg ny dame og jeg lar han komme på besøk for datteren sin del. Det er helt for ******!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 du trenger jo ikke ha "kontakt" med bf.. kan få familie eller venner til å hente og levere?? Det gjorde jeg i en periode jeg og bf ikke tålte å se hverandre nå er det 1 og et halvt år siden vi gikk fra hverandre.. og jeg savner han ikke en gang.. jeg ble ferdig med han den dagen jeg flytta ut.. men han var bitter og sur lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå