BarnNr.4 :) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Etter 3 1/2 mnd så tar hun endelig smukk!! Er så synnsykt lettet nå.. nå slipper jeg å sitte med puppen ute 24 timer i døgnet!
trippelmamsen Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Heldiggris!! Noen gode tips du vil dele?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 jaaaaaaa-tiiiiiiiips? desperat!!! :-)))
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 så bra.. er en lettelse når di tar smokken... emilie har heldigvis tatt smokken fra første stund, men kunne ikje klart meg uten...
BarnNr.4 :) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Ja det er bare helt herlig!! å nå når hun tar smukken tar hun faen meg flaska oxo !!!! hehe happy!! Jeg prøvde ALLE typer smukker inkludert NUK sin.. men jeg hadde kun prøvd NUK sine silikon smukker, men på lørdag tok jeg meg en tur på en bebiforetning og der var ei som sa at jeg kunne prøve dem i latex også.. å det gjorde jeg:) jeg puttet den i munnen på henne å gjikk litt rundt på stua mi, menst jeg holdt den i munnen hennes.. hun tok den bare helt plutselig å så kjøpte jeg noen nye flasker som hun på foretningen tipset meg om, å dem heter Tommee Tippee
RødRev Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Gutten min liker smokken, men tar den ut av munnen og mister den. Begynner så å grine... så..Blir liksom bare irriterende å bruke smokk i det hele tatt. noen som har råd ifht det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå