Gå til innhold

Mannen maser om flere barn..hjeeelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hvert vårt barn fra tidligere forhold og et sammen på 4år..

Nå maser han hver dag om hvor mye han ønsker seg et lite barn til med meg.

Jeg er veeeeldig usikker på om jeg vil ha flere, klarer liksom ikke helt å sette ord på hvorfor jeg ikke vet.

Men barnet mitt og det vi har felles har vært mye syke med kronisk øreverk og alt som hører med..nå er hun minste 4 år og endelig har hun begynt å være mindre syk, å jeg kan endelig sove en hel natt og ikke minst jobbe og få litt kosetid bare med mannen min..

Synes all fokusen har vært på barna de siste 3 årene, å jeg har vært en kronisk sur heks pga lite søvn..

Vet ikke om jeg er klar for et par nye år med dette..

Men jeg er jo heldig da som har en mann som vil ha flere..

Noen som har det likt eller har hatt det sånn og fått flere barn..

Hvordan gikk det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til du er klar du :-)

Skrevet

HI

Det heter ikke fokusen men fokuset.

Skrevet

Tja, er han villig til å ta konsekvensene ved et nytt barn ved f.eks å ta mye av permisjonen, ta størsteparten av nattevåk osv? Hvis han ønsker et barn sterkt, mens du ikke vet om du orker må han være villig til å ta de vanskelige tingene som følger ved å få et nytt barn.

Skrevet

Hehe..vet hvordan det er når mannfolka maser om fler. ¨Vi har 3 barn, eldste har jeg fra før, samboeren skal adoptere ham så han ser på gutten som sin egen, jeg hadde planer om å sterilisere meg nå etter nr 3, men da ble han lei seg. Han sier vi skal vente å se noen år, han har lyst på en til helst...vil at vi skal ha muligheten selv om han respekterer det hvis jeg sier nei til flere når det har gått noen år.

Så hvordan det går vet vi enda ikke, men skjønner akkurat hva du mener...ikke lett dette alltid. La det gå litt tid i hvertfall.

Avtalen her er at hans skal ta ca halve permisjonen hvis vi skal ha fler....fra ungen starter med fast føde i hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...