rikedaspike Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Synes utfloden har blitt mer og mer i det siste - er det helt vanlig eller?? lurer på hvordan jeg skal være sikker på at jeg ikke lekker fostervann...?!? har 3 uker til termin....! Flere som har det slik eller kan gi meg tips- byter jo truseinnlegg 3 ganger til dagen jeg.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 ta på deg en bind.. vist det blir vått ringer du føden, da får du komme inn, så heller de på en væske, og ser om det er fostervann el tynn utflod!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå