Tiddelidu Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Noen gode forslag til dip/sauser/tilbehør til reker? =)
stabeist Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Aioli er nam nam til reker...gjerne med en god salat ved siden av! Ellers er mine kjære venner veldig glad når jeg lager den gode dippen; 2 avocado, som moses/hakkes opp i smått En bunt med persille, hakkes oppi smått. Et par-3 tomater, kuttes opp i småbiter 1-2 hvitløksbåter....kommer ann på om du er veldig glad i hvitløk eller ei! (Moses) Salt og Pepper!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Knuser advokado sammen med en skje rømme, litt salt og sitronpepper. Litt sitronsaft må du også ha oppi!
Himmel og hav Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg lager denne: (har ikke ordentelig oppskrift, jeg bare slumper littt) 1 boks lettrømme ca 2 fedd hvitløk masse dill litt sukker litt salt litt rosèpepper det blir knallgodt. men jeg har jo annet tilbehør til også: sitron, pepper, majones, loff, dill, avokado (fint hvis det kommer noen som ikke spiser loff).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå