Gå til innhold

Hvilken bleiebøtte er best, igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorvidt det faktisk er veldig nødvendig, vet jeg ingenting om, førstegangsfødende som jeg er, men har jo registrert at man kan få flere av disse gratis rundt om kring. Hvilken er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har skaffet oss den som man får på reflex butikkene. Reflex er en stor kjede, så jeg anbefaler å gå inn på reflex.no å se hvilken butikk som ligger i ditt område. (hos oss hette den barneland, så jeg trodde først at vi ikke hadde denne butikken i vår by)

iallefall, den bøtta er den som er lukt og luft tett men som ikke surrer posen mellom bleiene. Den er smalere og høyere også enn de andre typene. Jeg tror du får mere ut av posene i denne typen bleiebøtte, det forsvinner liksom ingenting i "surring". Har prata med ei venninne som har hatt begge typene, og hun var mest fornøyd med den på reflex. Jeg tror det er godt å slippe lukten av bleiene jeg, er villig til å betale litt for det igrunnen. Et lite tips jeg fikk var å sette bleiebøtta oppå ett eller annet som f.eks. en bordskåner eller liknende. Det var visst det luktet fra dunken, det kunne være grunet varmekablene i gulvet. Hjalp med en gang dunken kom litt opp fra gulvet.

Skrevet

den på reflex kan du få gratis hvis du går inn på hjemmesiden og registrerer deg!:)

Skrevet

Jeg er andregang og har akkurat skaffet meg bleiebøtte fra Reflex (de driver og introduserer en ny type nå, så man får bleiebøtten gratis) og er storfornøyd. Før jeg fikk nummer en var jeg sikker på at bleiebøtte bare var tull, men nå når vi er kvitt all lukt er jeg ikke i tvil :)

Skrevet

angelcare bleiebøtte er dt vel, tror jg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...