Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har vert på UL,og alt var som det skulle. Hjerte slo og dunket normalt.. Ja alt var fint. Og er 8 + 4 uker idag.... Så nå lurer jeg på, hvor stor risiko er det for å få spotan abort? Har ikke hatt noen blødninger.. Noen som vet.
flypapir Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Min gyn sa at det da er 95% sjans for at alt går bra...
Endaenbabyønskes Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hei! Jeg hadde UL i dag. 7+5 her i gården;) Hjertet slo som bare det! Slik jeg har lest meg til er sjansen for at det skal gå bra, (etter at man har sett at hjertet slår), ca 95%! Dette er med forbehold, men er nesten helt sikker på at det var dette som stod. Lykke til!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 hiih=D så kjekt!! Takk for svar =D Lykke til til dere også!!<3
Giinaღ Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Tjolahopp. Ville bare si at da er vi nesten like langt på vei Er i dag 8+5 (litt lengre ifølge ul forrige uke). Spiren levde og var på 18.3 mm Nå MÅ det jo bare gå bra!!!!!!!!!!!!! Hvordan står det forresten til med symptomene? Synes formen begynner å ta seg opp, jeg. Litt trøttere enn normalt, bare... LYKKE TIL!!!!!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 duu heei=D me e vist liga lagt.. eg har telt feil eg og e 8+5!! =D min spire er 1,6 cm =D=D Symptomene er ganske opp og ned. Blir fort kvalm om eg ikke spise.. Å vist eg ikke spise når eg e sulten og kvalm, så spyr eg.. dette e ganske så kjipt. Veldig trøtt og sliten.. Åsså får eg KJEMPE vondt når eg reise meg fort opp... Puppene min e ømme heile veien.. LYKKE TIL, te deg og=D me kan jo ha litt kontakt i fremtiden.. siden me e likt på vei.. men kan ha kontakt her inne.. =D=D hehe..hadde vert morsomt. Selv om du er litt eldre enn meg
hope<3<3 Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 hei !! =) Jeg er 8+5 i dag =)=)Har vært på ul,skal igjen når jeg er 9+4,gleder meg sååå til det..Sist kunne jeg bare se en liten klump med et bankende hjerte.håper jeg kan få se noe mer denne gangen!!=)=) Ellers begynner formen å blir bedre,ikke mye kvalm.Men er trøtt hele tiden hehe ;:) Ikke så galne hormoner heller,å det må jo være bra;)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Heeisaann!! eg og har vert på ul som sagt=D og der så jeg former på hode, rumpe, ben og armer! <3 Å hjertet=D kjempe koseligt! du får ha lykke te=D Konne ha vert på UL i mange timer bare får å sitte å se på det lille nurket mitt =D=D <3<3<3<3
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Stiligt LitenSpirePåVei<3 ;) Ko langt e du på vei da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå