Gå til innhold

Finnes det en stelleveske som passer til tvillingvogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en tvillingvogn/søskenvogn og da tror jeg neppe at den stellevesken jeg har fra før passer til å henge over håndtakene. Er det noen stellevesker der ute (som helt ikke koster alt for mye) som har lang nok skulderstropp til å passe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs åssen søskenvogn du har. Vi kjøpte en ny Carena Double Swing nå og den har midtstang, så vi kan hengealle typer stellevesker på den ene siden hvis vi bruker opphengskroker. Har kjøpt en Skip Hop City Chick, og jeg vet Skip Hop også har en som er tiltenkt tvillinger (se www.alexi.no). Den vi kjøpte er ganske romslig og vil passe vårt behov. Men den kostet 999 svenske kroner da, så den er ikke av den rimeligste.

Skrevet

Jeg skal også ha søskenvogn og har kjøpt emmaljunga sin exlusive stelleveske,den passer fint på en søskenvogn,de har også vanlig,som også passer,etter det jeg forstod,men jeg ville ha litt størrelse på den. Den koster i underkant av 700,tror jeg det var. Den exlusive altså.

Skrevet

finnes stelleveske til tvillinger i brio sine stellevesker,de er veldig fine.)

Skrevet

Takker og bukker jenter, da får jeg ta meg en titt :-) Skal ha en babytravel søskenvogn med hard bag til babyen, så da får vi staste på at en av de dere har snakket om passer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...