~Milly~ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hun er skikkelig lei middagsglass, og får mer og mer av vår mat. Ikke noe problem når vi spiser poteter, grønnsaker, fisk ++ Men sånn som i dag, må vi ha noe som går kjapt, og kjære kjøpte pølser og potetstappe. Kan hun spise det? Føler jeg vet så lite om hva hun IKKE kan spise. Hun får egentlig smake litt på det meste, men er jo forskjell på å smake littegrann, og spise til middag..
miapia Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Det går vel fint :-) Så lenge det ikke er sterke krydderpølser..
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 mini fikk det når han var 10 mnd. men ikke posestappe.... laget hjemmelaget. vet ikke hvor mye salt det er i de posene. men er sikkert ikke farlig at det skjer 2-3 ganger. bare ikke hver dag.
M - A - M Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Mine har ihvertfall gjort det.. De har nå ikke tatt skade av det
Sjokoladekaka Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Det er ikkje noke problem:) Er du redd for saltmengda, så kutt det saltet du har i vatnet til potetstappen, eller kok poteter til i staden for:) Eg hadde vore meir forsiktig med fisk til unge under året:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå