2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 viss det går mer enn 14 dager fra el til IKM, og du vet du har hatt el... hva kan grunnen være om du også får negativ test... Hva hadde dere gjort da?
Dotten Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Enten så er mensen forsinket... eller så kan du være gravid, men tester for tidlig. Noen er litt tregere enn andre med å produsere hcg i kroppen, og det kan gå både en og to uker etter ikm, før man tester positivt! Så lenge tanta holder seg unna, er det alltid håp Lykke til!
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Har ikke testet enda, så jeg vet ikke... jeg har DPO dag 14 i dag.... så får vi se da hva som skjer... har menssmerter, men det har jeg hatt i over en uke nå av og på så det er ikke godt å si... føler at jeg ikke får mensen, men føler også jeg kommer til å få negativ test.. men tiden vil vise..
missmoi Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hei. Det var som å lese mine egne tanker når jeg leste dette, jeg er i akkurat samme situasjon som deg.. Jeg venta ikm for en uke siden, å fikk negativt på test på lørdag. Men det står på pakken at man burde vente 48 til neste test blir tatt, vist man får negativ men man ikke tror at det stemmer. Så jeg tenkte å ta en ny test i dag..men vet ikke om det er lurest å vente til i morgen tidlig? Når har man mest slike hormoner i seg er ikke godt å si hehe
2prinsesserogbim Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Det beste er jo å ta med morgen urin... Jeg har ikke testet fordi jeg er så innmari redd for å få negativ etter så lang prøving.... Jeg vet ikke om jeg kommer til å teste i morgen heller, for jeg er så redd... i dag er det 14 dager siden el, så vi får vel se om den dukker opp snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå