Gå til innhold

Skal man betale for brudepike kjolene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha 2 brudepiker, 2 blomsterpiker og 2 forlovere.. Er det meningen at vi skal betale, kjøpe og velge kjolene? Jeg skal kjøpe kjole til forloverne som en gave for at de er forlovere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sa til våre søsken at vi kjøper brudepikekjoler/brudesvenn dresser som kombinert jule- og bursdagsgave dette året til våre tante og onkel barn, som de kan ha i bryllupet vårt. Vi er da tante og onkel til 10 stk, som det var meningen at skulle gå foran oss på vei ut etter vielsen i tillegg til å bli fotografert sammen med oss. Vi har selv to små som vi koster klær til, så da kjøper vi til de andre som gave. Så slår vi to fluer i en smekk. Var ok for søskene våre, så slipper også de utgiftene.

Skrevet

Eg gjorde det iallefall. Synes det blir litt feil og spørre noen om å være for så å "kreve" at de skal bruke mye penger på en kjole som kanskje bare blir brukt denne ene dagen

Skrevet

Ups ikke meningen å være anonym.

Men nå sitter eg jo her med to nydelige brudepikekjoler fra agape som kun er brukt noen timer og kostet 1490 kroner stk.

Vil du ha de for en 1/3 av prisen får du rope ut!

Skrevet

hvilken str Olga Amanda?

Skrevet

Eg har to i størrelse 1 og 3 år.

Men agape sine kjoler er veldig store i størrelsen og de ansatte sier selv at de regner kjolestørrelse ca 1 år yngre enn barnet.

Kjolen i størrelse 1 år ble brukt av ei på 21 måneder ( bruker 86/92 i andre klær.

Kjolen i størrelse 3 år ble brukt av ei på 4 år ( bruker 104 i andre klær)

Skrevet

Jeg har kjøpt de selv.

Handlet de på ebay.com.

Ble kjempe fornøyd med de og pris med frakt ble nesten 400 og da ble de spesialsydd etter mål.

Skrevet

Det er helt vanlig ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...