Gå til innhold

Har fått UL time i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg har fått time hos jordmor... er så bekymret. Ideen om at noe er galt har satt seg fast i hodet mitt, selv om jeg egentlig ikke har noen spesiell grunn for å tro det. Er i en veldig stressende tid, med flytting i uka, stresser meg nok mye. Jeg har kjent liv tidligere, er i uke 18 og har morkaka fremme i magen, har ikke kjent noe særlig på ei uke. Hadde masse kynnere i går kveld før jeg sovnet, litt i dag også. Er veldig nervøs før timen som er om 3 timer.. uutholdelig å vente.. Skal gi tilbakemelding om hvordan det gjekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til på UL. Du skal se at alt er helt fint:) Men like greit å sjekke når en tenker så mye på det. Skal tenke på deg.

Skrevet

Alt stod bra til med den lille:) Åååå kan tru vi ble lettet, det var morkaka "sin skyld" at jeg ikke kjennte liv, jeg fikk forklart at den i hele svangerskapet kom til å ligge som en støtdemper fremme i magen, vi såg morkaka også, jeg syntes den såg svææær ut hehe. Og vi skal ha en gutt... Følte alt liksom stemte når hun sa kjønnet, sist UL var i uke 11 og da trudde hun det var jente, det hadde jo vært fantastisk siden jeg har to gutter, men det har liksom ikke stemt helt! Nå stemte liksom alt! Alle kynnerne forsvant fordi jeg roet meg ned, men jeg som er 3 gangsfødene ville kjenne kynnere sterkere enn ved tidligere svangerskap. Kan tro jeg er høyt oppe i dag:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...