Gjest Trollbundet Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg ser an om de er skitten eller ikke.Er ikke klærne skitne kan de ha dem på i 2 dager,men det er max! Da skifter jeg på dem nye klær uansett! Men vasker ikke klærne da vis de ikke er skitne,det blir bare sløsing! Da lar jeg dem ligge på en plass (ikke i klesskapet/kommoden,siden de er brukt) og har dem på igjen en annen dag. Men det er OFTE jeg må skitne på snuppa opp til flere ganger pr.dag,for hun skitner seg så ofte til,griser fælt med maten og sånt.
It's all about me Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hver morgen, en sjelden gang kan han bruke en bukse en dag til.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Eldstemann på 4 får reine klær før og stort sett etter barnehagen (skitner seg ofte til i bhg.) Er buksa rein, kan jeg godt bruke den dagen etter, men 2 dager er maks og da går det på vask uansett. Minstemann går ikke i bhg., så hun har stort sett et sett tøy per. dag, hvis hun ikke har griset seg til med mat, da blir det reint tøy:) Er mye vask her i huset:)
bompymamma Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Jeg vasker klærne hver dag, forutenom hvis de ikke er synlig skitne. Da kan ungene ha klærne i 2 dager, men går aldri med de lenger enn det.
Gemini77 Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Hver dag. Det er alltid en eller annen flekk på klærne. En sjelden gang kan jeansen hans brukes et par ganger. Bodyer vaskes etter hver bruk uansett om det er flekker eller ei. Snuppa på 2 mnd får nye klær flere ganger om dagen da hun tisser og bæsjer seg ut ofte.
Gjest Trollbundet Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Godt det er noen da som gjør det samme som meg:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Nå er min lille bare 4 måneder men kan fint bruke et sett med klær i 3-4 dager. Har stort sett 2 sett som jeg bytter på å bruke om hverandre før de går i vask etter en uke. Men han hverken bæsjer eller gulper ut klærne sine, så de er ikke skitten. Er de det går de i vask samme kveld.
Gjest Trollbundet Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Så det er de aller fleste som skifter klær hver dag altså?? Hva er vitsen med å skifte hver dag da? Og vaske de hver dag når de ikke er skitne.De blir jo fryktelig fort slitt da jo..
Slalotte Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Skifter sikkert body 2-3 ganger daglig fordi han gulper mye.. Jeg vakser klær hvis de er skitne men hvis ikke så bruker jeg dem en gang til.. pysj bruker han 2 netter..
Kamomille Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Undertøy byttes selvfølgelig hver dag. Det ytterste laget byttes stort sett hver dag (bukse/genser), mens t-skjorter, trøyer, ulltøy og longs fint kan brukes 2 dager. Pysj byttes ca hver 3 dag eller når de er nybadet:) Nå på sommeren bytter de ofte bukse når de kommer fra barnehagen fodi den da gjerne er full av snad og småstein:)
Ksenia & Anjem Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Hver dag, babyen må skiftes på 2-3 ganger per dag..Han gulper og sikler så mye
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 jeg gjør som deg HI. bytter når det er skittent. etter to dager, hvis vi er så heldige at det enda er flekkfritt, så legger vi det bort, og tar på noe annet. og bruker det andre en gang til. men da vasker vi det. babyen byttes på hver dag når d gjelder boddy, for han griser så fælt med grøten. strømpebuksa kan han godt bruke 3-4 dager.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 23. juni 2008 #17 Skrevet 23. juni 2008 Skifter klær på dem hver dag, men pysjamasen kan jeg bruke på dem 2 netter dersom de ikke er blitt skitne. Hender også jeg må skifte på dem flere ganger til dagen.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #18 Skrevet 23. juni 2008 hver dag, da er de møkkete. Eldstemann kan ha samme buksa et par dager hvis den ikke er møkkete, noe som desverre er heller skjeldent..han er 10år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå