Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå ferdig med min første ekte mens etter pilleslutt og jeg og samboeren min har begynt å prøve:) men så kom jeg til å tenke på noe... typen min går på en reseptbelagt medisin. han tar en pille til dagen som er mot litt lett depresjon og angst. Det skrives så lite om dette, har fars bruk av slikt noen innvirking på barnet? liksom jeg tenker på når det blir unnfanget? for etter det er det jo mors kosthold og slikt som gjelder..

Videoannonse
Annonse
Gjest kalinikta
Skrevet

Kommer nok an på medikamentet. Jeg ville hørt med legen for sikkerhets skyld. Men tror nok ikke det er noen fare.

Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til med prøving :-) I samme båt vi, hihi.. Slutta med piller i april jeg, rart å tenke på at nå kan det skje :-)

Skrevet

Ville nå bare si at dette var overhode ikke et teit spm....mannen min går på medisiner i forbindelse med allergi.

Jeg skal lese på pk vedlegget om det står noe om dette der....

Skrevet

takk for svar og lykkeønskninger:) har lest i pakningsvedlegget men det står ikke noe der.. ikke i forhold til mannens bruk hvertfall. men han skal ringe til legen og spør i dag, bedre å være på den sikre siden:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Fy fader! Har jeg aldrig tenkt på...mannen min går på div allergimedisiner...tabletter, øyedråper, innhalator/nesespray....litt diverse ettersom hvordan kroppen har det.

Godt spørmål var det, og her er vel ingn spørsmål teite!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...