Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hær rægne d som fan nu, men satse på være blir bedre :-) Æ har tadd opp masse biffstrimla fra frysern å handla inn grønnsaka, melon å godteri/brus til ikvell når æ å familien ska nedi fjæra å mekke wok på morrika panna :-)) Ka dokker ska gjøre?
marien - FØDEKLAR! Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Vi har årlig tradisjon med å dra til fjæra ved gården til broren min. Der samles slekt og venner, alt fra 40 -80 stk (væravhengig).Vi tenner stort bål, griller og har leker for barna.-En alle tiders tradisjon. Guttene gleder seg som bare det!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Skal til svigers å spise pinnekjøtt . Hehe :-) 6 mnd igjen til jul !
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 ååh,d høres kjæmpe koseli ut da:-) bål e deili å sitte ved :-) Nu har jo vi midnattsol hær oppe så å være i fjæra på kvelln/natta å kanskje fære ut på sjøen å dorge litt e bare live :-) så blir d fersk fiskemat etterpå :-) Fiskebolla me en klatt smør inni e sykt godt :-) men kan ikke fryses, så man må benytte anledninga te å ete d nu på sommern :-) Pinnekjøtt, hehe ;-) Har doc nån gang prøvd å grille kokt pinnekjøtt enten over båle eller grill?? e kjæmpe snadder faktisk :-)
Brillemamma Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Oj,er det sankthansaften idag?? Jeg følger ikke med..hehe.Så ingen planer her i gården..hmm...
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Skal til et vennepar. Vi skal grille og kose oss, og se på bål i nabolaget deres. Og så er det litt aktiviteter/leker for barna der også!
ChellBell - har født! Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Det frister ikke veldig å sitte ute å grille i dag med dette været, så det blir kanskje å bare kose oss med god mat inne
Mamma mjaua Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 regner skikkelg mye i oslo, så trokke det blir noe bål på meg nei;)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Hei! Det hørtes koselg ut! Her er planen bare å rydde, rydde, rydde, rydde.... Off, blir aldri ferdig! Har såvidt begynt på barnerommet nå, så nå ser det ikke ut i leiligheten. Hååper vi blir ferdige før bebisen kommer! Er vel litt i seneste laget å begynne nå men, hehe.. Er 35+4 i dag.. Det er ikke akkurat fint vær i dag heller så det blir ikke akkurat grilling ute. Får bare lage en god middag, og så skal jeg lage sjokolade mousse Nam nam.. Ha en fin dag da! Mvh
Gurine Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Hadde glemt hele sankthansaften. Og så jobber gubben sent, så det blir bare meg og jentene til middag, så da blir det noe enkelt. Orker ikke grille når det regner heller. Får heller kose oss litt ekstra til helga igjen
sorlandet Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Vi skal på hytta til svigers og grille. Håper bare det ikke blir regn... Får ikke på meg regntøyet... Mannen min har bursdag idag, så jeg har brukt formiddagen på å handle inn til ikveld, pynte bløtkaken hans og skal hente dattera vår tidlig i barnehagen så vi kan dra på senteret å kjøpe presang før vi henter han på jobben. Har også jobbet litt - fått unna noen mail og tnekte jeg skulle rydde litt før jeg drar. Pakke må jeg og. Litt av hvert man må ha med seg når man skal ut i båt...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Hm..St.hans ja. Husker bare at vi har bryllupsdag i dag (hurra for oss!) og mannen er på jobb utenbys. Tipper det blir å leie film og kose meg under pleddet sammen med kattepus og babyen i magen i kveld.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Sitte på tog i 6timar, for så buss i 2timar... Jippi! Så eg kjem vel heim då all feiring er over (3tida om natta).
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 De snakkte faktisk om å grille det ja . Er litt skeptisk, men skal smake da ;-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 husket ikke at det var st.hans før jeg så innlegget idag har jeg handlet inn behagelig gravid/barseltøy til meg selv, skal ta et bad, og leie meg en film er litt regn av og til, ingen bål på meg, Min kjære er borte, og det er nærmeste familie og, så her blir det alenekos =)
Spent Hattiec... Skrevet 23. juni 2008 #17 Skrevet 23. juni 2008 Her blir det krimbok, sofa og loff med nugatti... ;0)
malleleo<3 Skrevet 23. juni 2008 #18 Skrevet 23. juni 2008 pasta tilmiddag... og skal vel kjøpe leilighet i kveld kanskje:P vi får se hva kvelden bringer:)
Mamma mjaua Skrevet 23. juni 2008 #19 Skrevet 23. juni 2008 ops, glemte å svare på spørsmålet;) skal i 50årsdag til onkelen min med hele familien. så får vi se om det blir bål. ser ut til at regnet har gitt seg:)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 23. juni 2008 #20 Skrevet 23. juni 2008 vi skal male soverommet vårt det er blått og mørkt nå skal det bli lyst å fint så babyen vår ikke skal bli depremert hehe å så hadde vi pølse i brød til middag *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå