Gå til innhold

Lagt ut for anonym på anonymforum.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk igjen over 30000 på skatten etter at jeg la inn alle endringene.

Nå sier han at jeg ikke får en krone når han får de.

Hadde jeg ikke gjort endringene hadde han måttet betale restskatt på 4000.

Jeg som er storforlangen eller han som er grådig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor mye av de pengene du forlanger det... Kunne kanskje delt litt

Skrevet

Jeg hadde ikke forlangt en krone, man hjelper da hverandre med slikt når en kan mer enn den andre.

MEN han kan godt kjøpe noe til fellesen som dere trenger eller uansett vil ha glede av begge to. Ev. betalt ned lån. Men ikke for alle pengene selvfølgelig....

Skrevet

Her i huset er vi gift så pengene som kommer inn er VÅRE penger...Mannen får alltid endel igjen på skatten pga lån og barnehageutgifter står på han f.eks. Men det er da våre penger, betaler da på disse tingene jeg og...

Skrevet

Kommer litt an på. Hvis dere har helt separat økonomi til daglig og du har vært "snill" ang skatten synes jeg du kan kreve ganske mye. Regner med at det er foreldrefradraget og eventuelt fradrag for renter du har gitt han. Er jo snakk om ganske store beløp her hvis det utgjør 35 tusen på oppgjøret...... synes det er litt vanskelig spm siden du ikke skriver mer enn det du faktisk har gjort. Utgjorde det noen forskjell for deg f.eks? Eller spilte det ingen rolle for ditt eget oppgjør?

Skrevet

Her har vi felles økonomi, heldigvis for meg som ikke tjener en krone... Noe annet ville vært veldig unaturlig...

Skrevet

her bruker vi pengene om hverandre. den som har penger betaler noe vi skal eller noe vi trenger.

sånn er det bare når man er par.....

Han lar meg ikke gå rundt i fillete klær fordi at jeg har brukt opp pengene mine på mat f.eks. da bruker vi av hans penger til å shoppe....

Skrevet

Jepp! Felles økonomi her og. Å da komme da te å ver når eg får jobb, å da har da vært dei gongene eg har tjent penga og.

Skrevet

Kansje hun burde begynne å spille lotto ol....hadde jo vært litt stilig hvis hun vant stort og sa til ham, sorry mak, disse pengene har JEG vunnet og de skal kun brukes på meg :-))))))) *knegg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...