Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 idag skal jeg får første gang til jordmor, gleder meg:) men vet liksom ikke hva som skal skje, er det noen som kan fortelle meg det? jeg er 13+1 i dag og syntes jeg fikk time tilig til jordmor, skal man så tilig?
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hei Jeg skal også til jordmor i dag for første gang, er 12+2 i dag. Det var vist det tidligste hun ønsket. Nei, jeg veit heller ikke hva akkurat som kommer til å skje. Men jeg har noen spørsmål jeg skal stille henne da. Det som er fint med en jordmor er at hun har jo spesialisert seg på dette temaet å kan da mer enn en lege. Gleder meg, blir spennende :-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 jeg har et par spørsmål som hun skal få jeg også, selv om jeg er 13 uker så er jeg veldig bekymret til tider, har en del smerter og det har jeg hadd fra bynnelsen, så gleder meg til å komme til henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå