UpsyDaisy Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Trodde jeg skulle få mer besøk etter jeg fikk barn jeg... Andre som sitter mye alene? Nå har de fleste venninnene mine barn og er i jobb da. Jeg har/hadde en venninne som ikke har barn, hun ble sur når jeg ble gravid og har vært her en gang siden jeg fødte for 4 mnd siden. Synes litt synd på meg selv i dag;) Hjelper ikke så mye at mannen er på sjøen i tillegg. OG jeg sier stadig at folk gjerne må ta en tur.
lille sprelle Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Barselgruppe da? Eller hva med å gå på besøk til folk som er hjemme selv?
Axus' girlfriend Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Vet akkurat hvordan det er. Har kun ei venninde i Trondheim som har barn selv, men hun er tilbake i studiene og har en travel hverdag. Treffes kanskje en gang hver fjortende dag. Mine bestevenner har ikke barn. Vi brukte å treffes hver tirsdag, men jeg har måtte droppe ut i det siste pga Oda. Blir alt for sent å farte med ei lita ei på armen synes jeg. Nå er det atpå til sommerferie, så alle kjente har reist til hjembyen vår. Har barseltreff om en uke. Tror det skal bli greit å få møte noen i samme sko:)
UpsyDaisy Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Har vært skikkelig uheldig med barselgruppa også. Jeg er yngst og eneste førstegangsfødende. Alle de andre har to eller tre barn fra før og nok med sitt virker det som. Ikke så greit å dra på besøk på kveldstid med klumpen det blir bare kluss med leggingen. Jada vet jeg syter litt nå
Gunni_2 Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Hva med dib-treff? Du finner linken litt lenger opp på siden. Du kan også søke etter ei vennine, jeg fant ei her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå