HøstBaby <3 Elias Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Snubla selvfølgelig over det forumet hvor foreldre har mistet babyen sin i går... Nyskjerrig som jeg var på årsaken til dette, så fikk jeg lest endel historier og sett bilder. Kjente jeg ble kjemperedd selv for min lille ufødte gutt. Det er så skummelt hvor naturlig ting går sin gang under en graviditet, for man kan liksom ikke gå til UL hver dag heller, for å sjekke at alt er ok. Det er et sjansespill, hvor de fleste komme ut som heldige. Er i uke 29 nå, og lille Elias min vil jo ha en sjans til å kunne overleve om han skulle bli født nå, men jeg bekymrer meg mer for at det skal være noe galt inni der som ikke kan sees på ultralyd eller merkes på bevegelser. Får bare håpe disse tankene er forbipasserende og at jeg "glemmer" dette forumet, for det er jo ikke godt for ham om jeg går rundt å er bekymra heller. Heldigvis er lillegutt en aktiv krabat å gir fra seg bevegelse når jeg krever det.. Som regel Måtte bare lufte litt tanker fra en førstegangs.. Ellers ha en fin dag jenter
loffmusa Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 uff da, ikke morro det der,jg har også flere ganger sett og hørt litt. er i dag 31+5 og er ikke så redd hvis jg kommer over noe. å dt kommer av at de har gode sjanser så langt som vi har kommet og i tillegg kjenner jg masse liv, i grunn livredd for de harde sparka ska ødelegge noe der inne:P haha. så dt er flott... ikke tenk så mye på dt, håper dt går over hos deg:)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er tredjegangs, og de tankene har jeg hatt mange ganger i hvert svangerskap. Har to friske flotte gutter, men kjenner jo litt nå også at jeg er bekymret for om det skal være noe galt denne gangen. Av og til virker det alt for godt til å være sant at jeg skal være så heldig nå for tredje gang. Mitt tips er å slutte å lese aviser I første svangerskap så klarte jeg ikke å legge fra meg slike ting jeg leste, og jeg tenkte stadig "hvis dette skjer dem så kan det vel også skje meg?" Så disse to siste svangerskapene har jeg holdt meg mye unna nyheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå