lidenaug08 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Er nå kommet i modus på å få alle ting i orden til den store nedkomsten. Har vært inne på Liberoklubben for å få prøver på produkter, samt fått registrert meg for apotekets babypakke. Refleks hadde en kampanje for å motta gratis bleiebøtte. Er det noen flere sider/ kjeder som tilbyr gratisprodukter?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 hvis du skal til sverige så kan du hente pakke på nordbysenteret, på babyprofsen. jeg har gjort det=) da går du inn på hjemmesiden dems og registrere deg.
loffmusa Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 bleiebøtta fra babyproffsen i sverige var mest spennende, for der lå dt ting oppi, mat skål og skje,prøve produkter og mye mer.
LivetErEnLek Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Du kan skrive en mail til produsenter av barnemat (nestle, hipp og småfolk) og be om produkt-prøver. Det gjorde jeg sist gang og fikk mye fint, både mat og andre ting :-)
KarinB Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 på vitus apoteket fikk jeg et stelleunderlag til å ha i stellebagen dersom jeg handlet for over 400 kr. Det gjorde jeg jo siden jeg skule ha termometer, neglesaks, mesoft pluss div adre ting tilm babyen:) var forreste utrolig fint det steleunderlaget, og veldig greit å ha i følge noen venninner:)
2 prinsesser Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 På pampers.no kan du å bestille gratis pakke som du henter på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå