Gå til innhold

gratis ting til beibien!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå kommet i modus på å få alle ting i orden til den store nedkomsten. Har vært inne på Liberoklubben for å få prøver på produkter, samt fått registrert meg for apotekets babypakke. Refleks hadde en kampanje for å motta gratis bleiebøtte. Er det noen flere sider/ kjeder som tilbyr gratisprodukter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du skal til sverige så kan du hente pakke på nordbysenteret, på babyprofsen. jeg har gjort det=) da går du inn på hjemmesiden dems og registrere deg.

Skrevet

bleiebøtta fra babyproffsen i sverige var mest spennende, for der lå dt ting oppi, mat skål og skje,prøve produkter og mye mer.

Skrevet

Du kan skrive en mail til produsenter av barnemat (nestle, hipp og småfolk) og be om produkt-prøver. Det gjorde jeg sist gang og fikk mye fint, både mat og andre ting :-)

Skrevet

på vitus apoteket fikk jeg et stelleunderlag til å ha i stellebagen dersom jeg handlet for over 400 kr. Det gjorde jeg jo siden jeg skule ha termometer, neglesaks, mesoft pluss div adre ting tilm babyen:) var forreste utrolig fint det steleunderlaget, og veldig greit å ha i følge noen venninner:)

Skrevet

På pampers.no kan du å bestille gratis pakke som du henter på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...