Gå til innhold

Ny uke og nye treningsmuligheter - uken 23. - 29. juni =o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Da er jeg hjemme paa berget og nyter kulden, herlig.....og rart og sproett og veldig ivrig paa alt som har med gravditeten og annet aa gjoere merker jeg, hehe.... Alt har gaatt fint og naa er det litt under 5 uker til termin.

Treningen forrige uke ble litt marginal, trodde jeg skulle trene saa mye, men la oss si 2,5 treningsoekt, saa ble det full stopp. Greit nok det.

Denne uken satser jeg paa mye TUR, det gaar jo saa fint an aa gaa tur her i Noreg, hurra, hehe....smaa gleder! =o)))

Og saa skal jeg finne meg et yogaopplegg, og melde meg paa der, eller kjoepe meg noen yogatimer et eller annet sted det gaar an.

Saa jeg sikter inn paa 4 gode spaserturer og en yogatime. Dersom jeg faar somlet meg i en svoemmehall eller et utebad saa skal jeg svoemme ogsaa.

Ha en flott treningsuke dere som er i sving!

Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Velkommen hjem!

Her er alt helt fint!

Går fremdeles langt hver dag, men kjenner bekkenet på en helt annen måte enn før. Men, tror det er lurt å holde seg igang..

Håper du nyter lange turer i Norge!

:)

Skrevet

Takk for det, surrealistisk men deilig.

Jeg har klart aa baade svoemme og kjoepe meg en yogatime i dag. Hurra!! Deilig....

Maa sparke meg litt i gang, etter en litt slapp uke forrige uke. Bare 5 uker igjen, og maa ikke miste formen naa. Kanskje jeg kan kjoepe meg et klippekort paa Elexia eller noe, og svoemme litt i Frognerbadet. Ellers er jo utendoers tur i denne deilige temperaturen heeeeeeeeerlig. Saa rart aa kle paa seg igjen! =o)) Hehe, mange smaa sproe ting man skal "venne seg til".

Jeg nyter alt med aa vaere hjemme, tar nok noen mnd aa lande.

Skrevet

Hei!

Uke 35 og trener fortsatt to ganger i uka hos fysio samt hjemmeøvelser hver dag. Til nå har jeg gått til sammen nesten to timer tur med hund, fordi vi passer en hund. Også har jeg fortsatt en 3-åring og sex teller vel det og? ;-)

Skrevet

Ja, for pokker! Sex er luksustrim, hehe..... Ble litt labert her da jeg fikk streptokokkinfeksjon, men naa er jeg kurert med antibiotika, kanskje mer spennende inni der naa etterhvert. Kan jo haape....og hinte. ;o)))

Skrevet

Hehe! Godt det teller. Det er som en hel treningsøkt om dagen det med mage og bekkenløsning ;-) I grunn super trimm fordi man bruker jo bekkenbunnen! Hehe...

Godt du er frisk igjen! :-)

Skrevet

Jeg har svoemt to ganger og vaert paa yoga denne uken. Tenker jeg skal svoemme i dag ogsaa, eller kanskje finne meg et treningsstudio en time. Kjenner at jeg liker aa gjoere det jeg har gjort et halvt aar, tur er ok, men mest for den friske luften, ikke fordi det er stas aa vabbe rundt naa, hehe.... Mest ok aa sitte paa en sykkel, vaere i vann eller gjoere yoga paa en matte. Tur er ok inntil en halv time, men det er jo ikke spesielt mye trim, mer bevegelse og en del mer belastning enn det andre jeg driver med. =o)

En mnd igjen og i fin form synes jeg.

God helg alle aktive 3. trim jenter!

Skrevet

Nei nå har jeg gitt meg......Har under to uker til termin og kjenner på kroppen at jeg er sliten av alt som har med trening og eksamenpress og oppussingsprosjekter å gjøre..... Jeg får eventuellt se om jeg tar meg en kjapp spinning time på slutten for å få noe fortgang i sakene her;-) Lykke til videre dere andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...