nick_342104 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Siden jeg har fri i dag og i morgen har jeg store planer om å rydde boden og noen skap hvor det har tendenser til og samle seg ting som man egentlig ikke trenger. Greit og ha det gjort før ferien syns jeg. Men det er litt tungt og komme skikkelig i gang da he he I kveld skal vi til et vennepar og grille da. Håper finværet holder seg bare.
mammat2goll Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 min plan for dagen er å få ryddet og vasket huset...men først må jeg klare å komme meg opp av sofaen ikke lett dette... Ha en fin dag!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Skal på prekontroll på sykehuset og vaske klær...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå