Gå til innhold

Hvilke planer har dere for dagen da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har fri i dag og i morgen har jeg store planer om å rydde boden og noen skap hvor det har tendenser til og samle seg ting som man egentlig ikke trenger. Greit og ha det gjort før ferien syns jeg. Men det er litt tungt og komme skikkelig i gang da he he

 

I kveld skal vi til et vennepar og grille da. Håper finværet holder seg bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min plan for dagen er å få ryddet og vasket huset...men først må jeg klare å komme meg opp av sofaen :) ikke lett dette...:)

 

Ha en fin dag!!

Skrevet

Skal på prekontroll på sykehuset og vaske klær...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...