Gå til innhold

Er dere og mødrene deres like i klesstilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt nettopp og tenkte på det.. Vi er nok litt laidback i stilen begge to, både mamma og jeg.

Til vanlig bruker jeg converse, olabukser, genser (skjorte, noe i den stilen) og gjerne med en cardigan over. Sjelden sko med heler, smykker, bluse osv til hverdags. Mamma er heller ikke noe pyntet, og noen ganger tar jeg meg selv i å tenke at ho har bomma totalt på klærne (stakkars mamma)

Moren til venninnen min er den rypa! Smykker, øredobber, høye heler, trange bukser osv både på hverdagen og på fest, og venninne min er så langt ifra som det kan gå ann, hih. Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt både og egentlig =)

Noe er ganske likt, men hun er litt mer pyntet enn meg og jeg er litt mer avslappet/sporty.

Skrevet

Nope.

Ho har eit og anna plagg som eg stjeler, men det er lite til felles med stilen vår.

Skrevet

Ehh, ikke akkurat!

Mamma har en helt ordinær 40-årsstil, om det kalles det. Liker LeneV veldig godt, liksom!

Jeg har faktisk skikkelig fjortisstil, handler helst på BikBok, Carlings og litt Only og sånn. Men nå etter jeg ble mamma prøver jeg helst å finne litt voksne ungdomsklær, går aldri med noe som ikke dekker magen hvertfall;)

Skrevet

Omtrent som din mor og deg egentlig.

Men mamma har ikke veninner som er "rypete" da. De fleste kler seg egentlig på samme måten som henne.

Skrevet

For noen år sia, langt i fra.. Var nok mer at mamma hadde kjedelig "husmor stil" og jeg litt "femefatale"...nå er vi begge et sted midt i mellom :-)

Begge liker fine tunika, topper v-utringninger, korte skjørt/kjoler ( ikke for kort selvsagt), bukser som sitter godt ...litt smykker, lett sminke, høye heler. Hun er 48år og holder seg godt, svigermor (også 48år) har også endel lik stil. Vi har alle til felles at vi liker å se ok ut, pynte oss litt i hverdagen også. Jeg er 29år...og kler meg ikke "kjerring" akkurat, har veldig ungdommerlige kvinner i familien tror jeg..hehe

Skrevet

hehehehe helt klart ikke.så langt fra det som det kan bli egentlig.hun liker litt uno,pm klær,litt sånn lag på lag chiffon o.l.å jeg er veldig avslappet i stilen.verste er når hun prøver å kjøpe klær litt meg,den var jo så søt.ja ønsker å være søt når enn er 30år..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...