Gå til innhold

Lekekjøkken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte å kjøpe lekekjøkken til datteren vår, men vil egentlig ikke kjøpe i plastikk, tenkte kansje på et i tre, men det er så dyrt så vi må vente litt med det, å heller spare :) Grunnen til at vi ikke vil ha plastikk er fordi det er så mange grusomme farger på dem. vil bare ha et "rent" kjøkken, hvor får man kjøpt sånne uten masse masse forskjellige farger?

Det jeg egentlig skulle spørre om var hvor man får kjøpt sånne lekekjøkken som dem har i barnehager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har brio lekekomfyr, den er rød og hvit med svarte påmalte plater. den er i tre. er veldig fin:) og så har vi kjøpt kokekar og steikepanner på ikea i rustfritt stål. Funker veldig greit. Komfyren var ikke så dyr heller, kosta vel 299 kanskje? og utstyret kosta vel 79 eller noe tror jeg.

vet ikke hvilke de har i barnehagen din, men dette var i alle fall mi frøken sitt lille kjøkken;)

Skrevet

Ja har sett den brio sin, den finnes jo også i hvit. Men syns det blir for lite med bare en komfyr, men går jo selvfølgelig ann å kjøpe til noen hyller osv utenom ;)

Skrevet

Der har jeg vært å sett, men syns ikke noen av dem er pene nokk :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...