Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 skal begynne å trene på sats i dag, og gru/gleder meg... Leeenge siden jeg har trent! Hadde en prøveuke på sats for en stund siden som endte med ryggvondt, paralgin forte og sengeliggende i 2 uker, hehe...=P tok litt hardt i ja. Men nå er det påan igjen og begynne moderat=) Noen som har erfaring med sats her? Hvilke timer er å anbefale? Har dere brukt personlig trener og hva syns dere om det?
*Smiley* Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Trener på sats:) Step timer er morsomt og bra trening.Du bør begynne med gule timer først. Mange bra blå timer , de er en del tøffere men greit å gå over til etterhvert. Noe som heter corepuls også , ganske kult.Jeg trener stort sett bare timer , fordi jeg føler jeg legger bedre innsats i treningen. Mange liker spinning , så det kan du jo prøve:)
hit og dit Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Eg ahr ikkje trent på sats, til det er eg for lat og alt for redd for å drite meg ut. Ho ho. Eg ser ut som ein kvalross på land når eg trener. Nice og rød. Men siden du har ryggproblemer så bør du kanske koste på deg ein personlig trener, for ein time eller to, som kan vise deg gode treningsmåter¨? Eg starta eit nytt og betre liv i påska, og det var overraskande kor fort det vart ein vane. Eg gjekk ned 20cm på øvre viddemål, 7,5 cm over navlen, og 4cm (som eg egentlig ville beholde) over hoftene. =) Og vant ein konkurranse over ei venninne (prosentvis cm nedgang) og ho må no gå kvar mandag i minst fire år framover i ei t-skjorte eg har designa. =) Moahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå