Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Æ ska på ferie til Bulgaria i uke 31 til 33 me typen å familie :-) Lægen min mente d ville gå bra fordi æ e så go form nu i uke 21 :-) Men ting kan vell forandre sæ?? Ferien blei bestillt før æ blei gravid å æ har jo skikkeli løst å være me på dn :-) Ville dokker vært i form til å dra på 2 ukers ferie? :-) Tusn takk for svar! :-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Ja, jeg ville vært i form til å dra på 2 ukers ferie. Jeg er 33 uker på vei. Selvfølgelig er det forskjellig fra person til person, eneste er at det er tungt med magen nå, men det er jo bare godt å reise på ferie da. Regner ikke med at dere skal løpe maraton gjennom Bulgaria ?....hehe God tur : )
Brillemamma Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde nok ikke klart å dra på 2ukers ferie nå i uke 30..men det er pga at jeg har bekkenløsning,og har nå i tillegg fått veldig vondt i ryggen,og blitt skikkelig kvalm i det siste.. Så er jo veldig forskjellig da! Kjenner mangen som kunne reist på ferie i uke 30 som er i toppform altså!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 hehe, trur d blir lite av fallskjermhopping å maratonløping ja :-P Ska nåkk bare ligge å slappe av ved bassenge å stranda:-) Blir vell dn siste ferien aleina før babyen kommer :-) Æ får bare trene masse nu å ikke ete så mye godteri så man får nåt svangerskapsdiabetes eller anna svineri, å satse på at d kommer til å gå bra :-) Tusn takk for svar :-) Håpe du har d bra å at du kose dæ i sommer :-) Govære e endeli kommet te Kirkenes nu ;-) 17 grada 3 daga på rad!! Trærne har faktisk bynnt å bli litt grønn nu :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Lyckliga Gatan :-) Fyfan æ syns synd i dæ :-( æ plages me bekkene å hoftan endel å bare d e jo helt jævli ondt :-( E d ingenting som hjelpe mott bl? fysio eller kiropraktor? du har kanskje prøvd d som e verdt å prøve? Man kan vell aldri vite kordan formen e om 2 mnd, men man må jo bare håpe å tru at dn e bra :-)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 I utgangspunktet kan det gå helt fint. Dersom du har kompikasjoner siste uker før ferien, hadde jeg blitt hjemme.. Dersom alt ser fint ut kan du jo evt. ta kontakt med reiseselskapet og forhøre deg om hvilke sykehus du bør kontakte dersom noe skulle skje der nede (evt. kontaktperson). Jeg hadde uansett tatt med meg helsekortet, kontaktinformasjon til fastlege/sykehus her hjemme i Norge, slik at evt. helsepersonell der nede kan kontakte helsevesenet her dersom det skulle være nødvendig! Forhåpentligvis så går jo dette helt fint, men en liten forbredelse før reisen hadde nok jeg gjort!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Hey Gleder_oss :-) Æ har legetime dagen før avreise for å sjekke blodtrøkke, urin å hjertelyden til gutten :-) å finne dm nåt galt da, så vil æ jo høre på ka lægen sir :-) D va go ide å finne ut kor nærmeste sykehus e, å må jo ha me mæ sånn legeerklæring på engelsk fra lægen min dær termin å alt som e vikti vil stå :-) Men d e klart, at føle man sæ helt jævli form, så vil æ nåkk ikke dra bort i 2 uka da :-) Men virke som om flesteparten e i relativt go form rundt uke 30-32 så får krysse fingran for at d samme gjelde mæ ;-) Ha en flott dag!! :-)
Brillemamma Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Joda,fysio kan hjelpe..men har ikke hjelpt meg..verken denne gangen eller sist gang.. Var fullt klar over at jeg kom til å bli plaget med bl dette sv.skapet også..så var mer forberedt på vondtene nå enn sist gang... Skal ikke klage,det kommer noe godt utav det til slutt! Gutten jeg har fra før var verdt hver eneste dag med vondter.. "Bare" 11uker igjen nå..hehe. Håper du holder deg frisk og fin så du får dra på ferie!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2008 Ja, d blir væll som da man lå over doskåla i nestn 2 mnd å holdt på å omkomme av kvalme til tider, man holde ut fordi d e verdt d tilslutt :-) Men veldi kjedeli at du e plaga da :-( særli når du har et barn å ta dæ av i tillegg! 11 uka går nåkk fort, nu e d jo sommer å alt :-) Men klart at d ikke e nåt kos når man har ondt :-( Satse på formen e bra ja :-) Kjedeli å måtte bli hjæmme aleina :-P Go bedring til dæ!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå