Lille Langbein Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hører bare positivt om denne, men siden det er vanskelig å få prøvd før en kjøper må jeg bare være helt sikker på at dette er det beste! Så fyr løs med erfaringer!!!
Puddingmama Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har også mange positive erfaringer med denne, men hos oss så var det et nokså langt gap der den ikke passa så bra. Baby vokste ut av spedbarnsinnlegget før han var stor nok til å sitte normalt i den. Det kan selvsagt være han som bare var litt uvillig til å skreve bredt nok også, men jeg tror det er et vanlig problem at den ikke passer så bra mens de bruker størrelse 62 ca. Og så syntes jeg den var litt tungvint å få på med spebarnsinnlegget, men det kan ha en viss sammenheng med en lite samarbeidsvillig KISS-baby... Nå funker den helt supert!
Lille Langbein Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Hmm, vi er litt over 4 mnd her og begynner vel smått å nærme oss str. 74 tenker jeg. Det bør vel kanskje gå bra da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå