Gå til innhold

1 dag igjen til termin her den 23.juni.. Hva med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i morra og kjenner på kroppen at det nok ikke er lenge til det skjer noe her. Får stadig sterkere kynnere, men de kommer ikke regelmessig enda. Jeg, for min del, er ikke utålmodig faktisk, men det er det mange andre som er, på våre vegne =P Samboeren min går rundt i en tilstand som er sammensatt av lett panikk, enorm glede og utålmodighet =) Og alle rundt oss, i familie og vennekrets, "maser" på meg om at nå må jeg snart se å få ut denna ungen... =) De er nå søte og da (selv om jeg, med mine hormoner, kan bli litt irritert på dem innimellom)..

Uansett når du, nurket i magen, har planer om å komme ut, så skal mamma og pappa ta godt i mot deg <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke termin før 17 juli men er i en helt merkelig form i dag så kan jo nesten begynne og lure på om det kansje ikke blir hele 3 uker før det skjer noe..

Skrevet

Jeg har en uke igjen til planlagt KS, og håper ting ikke starter før. Har mye jeg skulle gjort på den uka:-)

Dagen i dag går nok med til forundersøkelser - skal inn kl. 12.

Lykke til om det skulle skje noe!

Skrevet

Jeg har også termin i morgen, men det er svææært stille her.. Tror nok jeg må gå endel dager over. Men, men.. Det har jeg jo vært klar over siden jeg ble gravid :) Prøver å ikke henge meg opp i datoen, men det er ikke fullt så lett som jeg innbilte meg for noen måneder siden. Hadde menstermin for en uke siden...

Håper det utvikler seg til noe hos deg da..! Det er i allefall spennende å gå og vente å lure litt :)

Sender litt fødestøv din vei :)

Lykke til :)

Skrevet

5 dager til termin 28 juni har hatt masse kynnere siden forgje søndag da gikk også slimproppen.Er kjempe irretabel de siste dagene har dere det sån? Masse lykke til

Skrevet

Irritabel..? Tja.. Litt kanskje? Holdt på å fly i flint her på fredagen.. Samboeren min fikk et lite ryddekick (går lang tid mellom hvert kick..!) og han begynte så smått å kritisere meg for å ikke gjøre god nok jobb på kjøkkenet. Nå skal jeg være enig i at husarbeidsånden ikke har vært helt med meg den siste uka, men ærlig talt da..??? *grrr* Jeg må jo mase i ukesvis på han for å få han til å støvsuge golvene! Men jeg følte at jeg ikke kunne eksplodere akkurat der og da, for mamma skulle komme på besøk senere på kvelden. Men han skjønte nok at jeg reagerte på det han sa, for så innbitt og avvisende er det lenge siden jeg har vært. Jeg angrer litt på at jeg ikke ga han den leksa han fortjente der og da, men det får så være... Jeg synes ihvertfall at han var blodig urettferdig!

Skrevet

39 dager igjen, og høygravid!

Holder på å handle inn de siste tingene jeg tror jeg trenger...

:-)

Skrevet

21 dager igjen og endelig FØDEKLAR!!!!! jihoooooo

Skrevet

Hadde termin i går. Og kjenner meg veldig igjen i hovedinnlegget :) Jeg har også så god tid, føler jeg, trenger ikke å stresse for min del. Men alle rundt er jo så stresset. Mannen leverte de to eldste i barnehagen alene i dag, og kom hjem og spurte om ikke jeg kunne være med og levere, for ALLE skulle jo høre om jeg var på sykehuset siden jeg ikke var med og leverte, og han følte at han nesten ikke kom seg ut igjen, var hele tiden noen som skulle prate om meg :)

Men så vet jeg selv at jeg går rundt med konstante sommerfugler i magen når det er nære venninner som er rundt termindato :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...