Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Kvalm og ekkel i magen, kjennes virkelig ut som jeg må på do men må ikke det heller.. Har ikke noe form for vondt heller.. Sambo ligger syk med høy feber og jeg er i den ekkle formen så jeg orka ikke engang levere Amalie i bhg, noe hun er veldig fornøyd med for i følge henne skulle hun være hjemme og kose med mamma og bake muffins :-) Men andre som har blitt i sånn rar form når fødsel og slikt begynner nærme seg? Sist følte jeg meg ordentlig febersyk og ekkel i kroppen, hodeverk, kvalme o.l men da hadde jeg svangerskapsforgiftning så var sikkert derfor.
Brillemamma Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Sist jeg fikk følte jeg meg dårlig hele natten før...fikk ikke sove..var uggen og småkvalm...ekkel i magen.. Stod opp i 6tiden på morgenen og såg på tv.. I 9 tiden begynnte riene.. Så kanskje det er noe på gang??)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Ingen tegn på rier :-( Er slik jeg er uggen, slapp, ekkel i magen og små kvalm.. Synes også jeg har mindre bevegelse i magen en jeg pleier ha frem til nå...
Brillemamma Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Høres jo nesten ut som noe begynner å skje da... Men vet at mange kan gå sånn lenge..Men håper ikke du kommer til å gjøre det da!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 har enda 3 uker igjen så er jo igrun ingen grunn for at hu skal komme før, gikk over termin sist, men er så lei av og gå konstant dårlig nå...
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Du burde sjekke deg for sv.forgiftning igjen da. Enten det el så kan du være smitta av samboeren din.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 Har vært grundig sjekka dette svangerskapet for SF og fikk det endelig avkrefta ved hjelp av en blodprøve for noen uker siden.. Om det ikke blir noe bedre utover dagen så får jeg ringe ned og høre med dem.. Tror ikke jeg er smitta av sambo for han har bare feber ikke noe annet.. Jeg har ikke feber..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Kan jo bare være fordøyelsen da.. El værsyk ;-) Men hadde sjekka opp det med mindre aktivitet i magen .
kua kalva,drektig igjen Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 jeg var slik dagen før jeg fikk vesla:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2008 Gått over til og bli ordentlig løs i magen nå så kansje det var derfor, men blir kvalm etter jeg har spist mat.. Blitt litt mere aktivitet nå, men fortsatt roligere en enkelte andre dager, vente og se litt mer utover dagen/kvelden og se om det tar seg opp på kvelden, pleier avogtil det :-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har ligget syk i en drøy uke nå, har akkurat samme symptomene som deg...hoster og harker og er kvalm/svimmel. Har begynnende svangerskapsforgiftning, men også en kraftig infeksjon på toppen, er visst mest den jeg kjenner Det er en hel haug her i bygda som ligger nede for telling med samma sjuken, så kan være du har fått deg en kraftig forkjølelse/influensa...Men ta kontakt med føden for sikkerhets skyld:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2008 Er ikke forkjøla lengre da, vært forkjøla leeenge nå men har sluppet taket.. Snakka med føden isted og de sa jeg bestemte selv om jeg ville komme ned for en sjekk.. Så jeg venter litt til og ser, fått i meg mat uten og bli kvalm nå så kan være det hjelper på.. Skal til fastlegen på onsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå