Gå til innhold

Fått legetime...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,kjenner at jeg gruer meg! Vært endel hos legen i det siste med diverse, føler jeg renner dørene ned der! Vet ikke helt hva han kan si eller se. Har som sagt testet positivt på CB + billigstrimler siste uken, men blødd hele tiden... IKM var sist onsdag. Er innstilt på at jeg ikke er gravid mer, men håper bare at kroppen ordner opp selv, og at det ikke er noe annen galt med meg... Blør så lite at det ikke kommer i truseinnlegget en gang.

Måtte bare lette litt på alle tankene som flyr inne i hodet mitt nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til, og blør du så lite sånn at det omtrent ikke kommer noe i truseinnlegget en gang, behøver det ikke å bety at du har hatt en SA. Det er flere som blør en del under et svangerskap!

Du skal heller ikke føle at du renner ned legekontorene. Det er jo derfor de er der!! Uten oss hadde de jo ikke hatt en jobb :)

Lykke til, og håper du får et positivt svar!

Klem

Skrevet

He-he, vet jo at de er der for oss, men bytta fastlege tidlig i vår og har vært dermer eller mindre annenhver uke med enten meg selv eller en av ungene... Greia er at legen min er en ung og særdeles pen og sympatisk mann... Han kan jo begynne å lure på intensjonen min ;)

Må legge til at jeg forrige uke hadde masse graviditets symptomer, men nå føler jeg meg bare virkelig ikke gravid...

Takk for lykkeønskninger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...