Gå til innhold

Jeg er også GRAVID!!! ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ingen tvil nå.

5 positive billigstrimler i går og en positiv CB digital i dag:)

Jippi.

Var ikke forberedt på dette i det hele tatt denne mnd, da jeg aldri har klart å finne noen EL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer; og lykke til:0)

Skrevet

gratulerer :)

 

moro at vi blir flere som får små samtidig til våren da :)

Skrevet

hehe, 6 tester faktisk. Eg stolte på ein utelandsk i si tid eg....

 

Gratuelerer, heldiggrisen du også!

Skrevet

Tok 3 da jeg var gravid med snuppa...hehehe

Er helt uvirkelig, klarte ikke stole på billigtesten.

Men nå er det ingen tvil...hihihi

Skrevet

Gratulere så mye :D

Skrevet

takk for det:)

Nå håper jeg bare at spira klamrer seg fast:)

Skrevet

Gratulere :) aner du om hvor langt du er på vei?

Skrevet

GRATULERER :-))

 

 

Skrevet

legøya: regner med jeg er rundt 4 uker (pluss, minus) på vei.

Vet ikke helt når el har vært, kan ha vært tidligere enn forventet, så kan jo være litt lengre, men går foreløbig ut i fra terminen 5.mars:)

Skrevet

Så morro. Gratulerer

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

GRATULERER!

 

Jeg er så glad på deres vegne:)

Hva sier T og ikke minst Ina?

Skrevet

Gratulerer så mye!! Håper jeg blir med etterhvert i klubben!

Skrevet

Tillab: T har ikke kommet seg over sjokket ennå (det har forsåvidt ikke jeg heller..hehehe) gikk mye fortere en forventet.

 

Ina grein og ropte neeeeeeiiiiii...hihihi, men tror ikke det var fordi hun skulle bli storesøster egentlig:)

 

Hvordan går det med dere?

Klar for besøk og pakke snart?

Skrevet

Wowww Gratulere så masse med spira å velkommen i klubben:) jeg har termin 13 januar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...