Gjest Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Vi har en gutt på 4 år - og har egentlig ikke hatt noe særlig tradisjon på denne dagen. De siste årene har det striregnet, så da er det ikke aktuelt å sitte ute og se på et bål. I år ble St. Hans aften unnagjort på lørdag (etter ønske fra beboerne i borettslaget) og da var det ihvertfall ikke aktuelt. Smurf var stuptrøtt, det regnet masse og vi hadde besøk av svigers (som ikke hadde regntøy med) Det jeg kunne gjort var å ta med meg 4 åringen ut til mine foreldre i kveld, for å se på bålet i bygda der. Det er nede ved sjøen. Men jeg tenker egentlig på å glemme hele greia. Er det dårlig gjort ?
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Vår tradisjon er å grille. Har ikke sett et bål siden jeg var liten jeg. Her hvor jeg kommer fra er ikke bål vanlig:) Så vi skal ha goood middag - ellers blir det som er helt vanlig dag. Tror ikke barna savner noe mer.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Vi feirer på hytte hvert år. Når det regner slår vi opp partytelt. Genialt så koser vi oss med grillig og bål. Tulle 1 var 2 uker førse gang hun var med på feiring =0). Ikke en så veldig tradisjon for oss heller men en kos grunn til å samles kos oss sammen med de andre på hyttene.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Tar dere det nærmeste helg da, eller drar dere til hytta midt i uka også ? Det hadde jo vært en fin tradisjon å få til egentlig. Har 1 times kjøretur til hytta, så et måtte blitt nærmeste helg.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 her er det drittvær...skal lage noe godt i kveld og kose oss inne vi....enda vi har en 10åring.. Han har vært på hytta i helga og kosa seg og feira st.hans litt på forskudd...så da er det ingen fare ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå