Gå til innhold

Er det slemt å forbigå St.Hans aften i stillhet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 4 år - og har egentlig ikke hatt noe særlig tradisjon på denne dagen. De siste årene har det striregnet, så da er det ikke aktuelt å sitte ute og se på et bål.

I år ble St. Hans aften unnagjort på lørdag (etter ønske fra beboerne i borettslaget) og da var det ihvertfall ikke aktuelt. Smurf var stuptrøtt, det regnet masse og vi hadde besøk av svigers (som ikke hadde regntøy med)

Det jeg kunne gjort var å ta med meg 4 åringen ut til mine foreldre i kveld, for å se på bålet i bygda der. Det er nede ved sjøen. Men jeg tenker egentlig på å glemme hele greia.

Er det dårlig gjort ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår tradisjon er å grille. Har ikke sett et bål siden jeg var liten jeg. Her hvor jeg kommer fra er ikke bål vanlig:)

Så vi skal ha goood middag - ellers blir det som er helt vanlig dag. Tror ikke barna savner noe mer.

Skrevet

Vi feirer på hytte hvert år. Når det regner slår vi opp partytelt. Genialt så koser vi oss med grillig og bål. Tulle 1 var 2 uker førse gang hun var med på feiring =0).

Ikke en så veldig tradisjon for oss heller men en kos grunn til å samles kos oss sammen med de andre på hyttene.

Skrevet

Tar dere det nærmeste helg da, eller drar dere til hytta midt i uka også ?

Det hadde jo vært en fin tradisjon å få til egentlig. Har 1 times kjøretur til hytta, så et måtte blitt nærmeste helg.

Skrevet

her er det drittvær...skal lage noe godt i kveld og kose oss inne vi....enda vi har en 10åring.. Han har vært på hytta i helga og kosa seg og feira st.hans litt på forskudd...så da er det ingen fare ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...