Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Kjennskap til denne byen? Bor der selv? Lurer på hvordan det er å bo der? Om jeg noen gang skal få kjøpt meg egen leilighet, MÅ jeg komme meg ut av Bærum, så sjekker litt muligheter.. Hvor er det best å bo der osv??
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Er det ikke ganske dyrt i TBG også nå da? Jeg er fra nabobyen, litt billigere der, men fint der også) Tønsberg er forsåvidt en veldig fin by det, men jeg vet ikke hvordan det er å bo der da.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Tittet litt på finn, og er jo ganske dyrt i Tønsberg også, men langt fra så dyrt som her virker det som... Her koster en 2roms rundt 1,3 mill omtrent.. sykt.. Du er fra Horten ja? Bra å vokse opp der? Føler at jeg må finne et sted å bosette meg før barna blir så store... skal hvertfall ha funnet stedet innen snuppa begynner på skolen, og tiden går jo fort, he he
Tjohoppsannhei Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Man trenger jo ikke bo midt i byen, da, greit på Barkåker, Sem, Ringsau (er nok dyrt. like ved sjøen og Vestfolds fineste sandstrand) Eik er veldig populært men tilsvarende dyrt, Tolvsrød o.l. Mange steder i Re kommune (nabokommunen) som er billige, Undrumsdal og grettelia er jo fint, Revetal og omegn også, siden det er mer på landet, men fortsatt ca 20 min til Tønsberg. Hvis du søker på Re, Horten, Tønsberg, Nøtterøy så finner du det meste innen ca en halvtime fra Tønsberg, er så korte avstander i Vestfold, de tror jo en halvtime er en laaang kjøretur... Ellers er Tønsberg og omegn veldig fint å bo i, supert vær og klima (med mindre du veldig savner snø, det er vi stort sett forskånet for her nede) får både litt by og litt land veldig nær hverandre. Masse foreninger og lag og sånt her, så for barn og voksne alltid noe å bli med i og holde på med. Masse fine turmuligheter rundt omkring, godt opparbeidede stier, fantastisk å sykle. Og sommeren er jo herlig, sjø og bad og varmt vær. Hehe, trives jeg da :-)
Miss Dynamite Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 jeg bor selv på teie ( nøtterøy) rett ved byen da, bodd på denne siden hele livet, men trives jo godt her, det gjør jeg. men skulle jeg flytte hit, hadde jeg iallfall ALDRI flytta til re og undrumsdal osv =) litt for rolig for min del, men det er jo bare smak og behag!! håper du finner noe du liker her da....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 Takk for bra svar dere!! =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 du kan flytte hit, da ) bo i boden eller noe... vet ikke hva leilighetene koster her, men hvis du tenker på å flytte kan du jo sjekke det ut )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 He he bo i boden ja ;o) Sæææææærlig!!! Er nok ganske dyrt på deres kant også =( Kjipe greier as...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2008 dytter litt for å høre om flere =)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. juni 2008 dytte litt igjen jeg...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2008 er det såååå få innbyggere i Tønsberg eller? ;o)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 Bor her selv :-) Bor midt i sentrum, i leilighet, trives kjempegodt! Flott miljø, jobb, barnehage, butikk, svømmehall, Farmandstredet osv i nærheten:) Perfekt for oss!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 Vi bor i sentrum av Tbg. Ganske dyre leiligheter her om man skal kjøpe. Ok by. Litt liten syns jeg, men det venner man seg til.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. juni 2008 Leier du? Isåfall hva betaler du for hva? Sett litt på kjøpe-leiligheter, MYE billigere enn her hvertfall.. og ganske billig og man kjøper andels-leilighet.. litt kjipt det da, men jeg får ikke stort i lån alene uansett....!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2008 #15 Skrevet 26. juni 2008 Leier og betaler 7100. Vi har ikke råd til å kjøpe.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 26. juni 2008 #16 Skrevet 26. juni 2008 Hei Mulan.. Du har ikke svart på mailen min... Likte du ikke vogna ?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. juni 2008 har ikke fått noen mail jeg!!!! Så rart!!! Men nå har jeg dessverre kjøpt vogn jeg, to dager siden... Håper du får solgt den da, lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå